- Sommarn 2010...

.... Det är snart dags att börja planera för sommarn.

Man måste ligga så långt fram i tiden ibland , och man börja redan få förfrågningar om hur min sommar kommer se ut . Jag vet ännu inte hur det ser ut . Det är knappast så man tänker på sommarn nu när det är massa snö och kallt bara .. Men visst så börja man längta tills våren och sommarn kommer .

Mitt beslut gällande sommarn är om man ska köra en sommar till ute på Gräsö , ett ställe som jag verkligen älskar och som jag trivs så bra på !!! Det är samtidigt lite blandande känslor i år gällande Gräsö , skulle vara skönt samtidigt att få vara hemma en sommar på hemmaplan och bara vara med vänner en hel sommarn .

Men sen samtidigt så vill jag tillbaka till där jag trivs och få ha en toppen sommarn som sommarn 09:e var !

Helst så ska ja ha ett svar denna vecka , men jag vet inte ..


Kommentarer
Postat av: Anonym

...visst kan de va svårt att bestämma sig så här tidigt men vad du än bestämmer dig för så kommer det bli bra!!...älskar dig!!

2010-01-28 @ 07:25:36
URL: http://gammtackan .blogg.se/
Postat av: mamma

en blogg award väntar på dig på min blogg...laaav ju!!

2010-02-06 @ 13:58:52
URL: http://gammtackan.blogg.se/

Skriv nån trevlig kommentar genast:

Namn:
tryck här om du vill bli ihågkommen ;)?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg, skriv då din adress till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0