- Ny mobil!

Äntligen , så har man skaffat sig en ny mobil ...
Så mycket problem som jag har haft med min gammla mobil har jag aldrig haft på någon annan . Och man vet att många med mig som haft samma modell som min har haft bara massa problem . Men dan efter julafton så fick jag nog . Då lossnade både 1 och knapp 4 helt och hållet . Vilket gjorde att man fick problem med att skriva sms och försöka slå in nr när man skulle ringa ..

Har suttit och kolla några dagar på internet på några mobiler, men fastnade för denna . Så idag så bestämde jag mig för att köpa en ny . Och Den verkar jätte bra än så länge av det jag lärt mig av den .. Men det är många finesser på den om man inte kommit sig under fund med :)

För det priset så ska den faan vara bra , för annars blir man tokig . Aldrig köpt mig en sån dyr mobil . 5600:- gick den på .

Men jag är nööjd !! :)

Vad händer annars med mig , jag uppdaterar inte allt för ofta här längre .. Känns som man inte har någon tid för att sätta sig och skriva . Visst det finns .. men finns orken ?

Nyår har vart och nyåret var jätte bra till en början . Kvällen började här hemma hos mig med en tre-rätters middag med några vänner . Sen senare på kvällen så gick vi vidare till en annan kompis här i området . Men var inte där allt för länge , för nyåret skulle firas uppe på stan till 12 slaget . Men så långt kom vi aldrig . Men till slut så hamnade man på stan bland alla människor =) .. Där mötte ja upp några vänner för att efterfesta :D  Där blev det riktigt bra :)

Slutade med att man kom i säng vid halv 7 - 7 tiden på morgonen .. Och sen så skulle man upp och jobba till kl 13 och man var lagom slutkörd som människa , men gick jätte bra att inventera :)




Kommentarer
Postat av: Kicki

...impad...den går ju dessutom att ringa å messa ifrån...kaaav ju!!

2010-01-06 @ 07:00:05
URL: http://gammtackan.blogg.se/
Postat av: Anonym

miss u 2 brow!

2010-01-21 @ 14:22:30

Skriv nån trevlig kommentar genast:

Namn:
tryck här om du vill bli ihågkommen ;)?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg, skriv då din adress till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0