- 21 Februari 2010

 

I stundens skrivande så sitter man med en kall öl och lyssnar på musik för sig själv. Vilken rolig lördag man har ? .. Har typ bara jobbat idag . Och kände att ja kunde unna mig en öl eller två . Det är ju ändå lördag , vissligen händer det inte allt för mycket i helgen förutom jobb och sen är man i princip pank för att kunna göra något skojs !!


Vad tycker vi om denna snö som aldrig tar slut ? .. Visst det är vinter, men att det ska komma i såna mängder som det har gjort . Idag när man gick till jobbet ( och för er som inte vet , så har jag 5 min gång till jobbet ) så var det absolut inte plogat för fem öre , man hade snö långt över skorna och det är bara så sjukt med all denna snö . När ska det ta slut egentligen ?

Jag ser bara mer och mer fram tills det blir vår och sommar .


Vad händer annars då ?
Jag försöker få ihop min sommar och att ja kan komma iväg 2-3 veckor till gräsö för att jobba och komma till stället som jag önskar många fick uppleva . För det är så himla värt att åka dit för att jobba och få umgås med såna otroligt bra människor .

Det är bara att försöka att pussla så gått det går så det går att ordna .

aja , ska ta och dricka upp min öl och sen slänga mig i säng !!

GOD NATT



Kommentarer
Postat av: Veronique

Så gulliga ni är alla 3 :)

2010-02-21 @ 12:36:56

Skriv nån trevlig kommentar genast:

Namn:
tryck här om du vill bli ihågkommen ;)?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg, skriv då din adress till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0