- 10 Februari 2010

Då var man åter här på bloggen...

 

Dagarna går med sin vanliga ordning alltså framåt . Ibland når man sin punkt där i livet då man står och trampar på samma ställe hela tiden och kommer inte framåt . Och så känns det nu . Vad händer , vad sker ? NADA känns det som .
Man kommer inte riktigt igång på någe sätt .
Något man måste ta tag i för i den här takten så händer det absolut inget alls .
Sista tiden så har man jobbat och sen vart ut en del för att få någon variation på livet .

Inget jag klagar på att gå ut och träffa nya människor . Men vissa klagar istället på att man är ute allt för ofta . Men varför ska man sitta inne när man kan gå ut och ha kul istället . Om folk istället levde sitt liv istället för att sitta och klaga på andra . Låt mitt liv vara ..

Har även mina funderingar för sommarn också , känns som att det vore rätt skönt att få vara hemma en sommar . Hindrar inte mig att åka upp dit och hälsa på över några dagar . För upp till Gräsö ska man allt något i sommar.
Och sen känner jag att en semester i sommar vill jag ha , för nu är det det några år sen man hade semester .

 




Kommentarer
Postat av: mamma

...du e värd att få lite ledigt i sommar...och som du skriver, går att åka till Gräsö ändå!!!...laaav ju!!<3

2010-02-10 @ 16:32:08
URL: http://gammtackan.blogg.se/
Postat av: Kicki

utmanar dig på min blogg

2010-02-11 @ 16:19:25
URL: http://gammtackan.blogg.se/
Postat av: Veronica

Du e värd allt det bästa i livet Linus glöm aldrig det! Du behöver få semester och njuta av det i fulla drag :)

2010-02-12 @ 13:04:03

Skriv nån trevlig kommentar genast:

Namn:
tryck här om du vill bli ihågkommen ;)?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg, skriv då din adress till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0