- städarn.

Vart i full fart hela dan , börja med imorse vid 11. Då blev det en vända ute i skogen med Adde och Madde . Gick runt skogen och sprang lite . Men min kondis är inte den bästa direkt . Skönt bara att komma ut i skogen och snacka lite . Vidare efter det så gick vi alla iväg och blev grillade i solariumet . Nu ikväll så ser man verkligen att man hade på ansikts kanonen för mycket . Hoppas bara att det lägger sig tills imorgon då man ska jobba . Inge vidare att se ut som en tomat i ansiktet !!

Väl hemma sen så tog man tag i och stor städade . Så nu är man nöjd med städningen . Inge vidare kul att städa , men jag gillar inte när det ser allt för jävligt ut . Jag vill ha rent runt omkring mig . Nu kan man lägga sig med rent samvete sen =P


Efter städningen vankades det lite mat , har blivit mycket bättre på att laga mat nu (kycklingfile & couscous med salsasås). Annars har det blivit mycket käkande ute för min del . Men det är bättre med lagad mat än massa skit som man stoppar i sig annars. Och dessutom sparar man en del pengar som man kan göra någe annat för . Smart va ? !!


Har tänkt att göra om lite i min lya , och jag ser fram emot det . Vill få ordning på riktigt nångång . Och nu har jag nya planer . Ska ta och sälja mitt databord som jag inte har någon nytta av längre . Blir jag inte av med det så får man ta och slänga det . Sen så blir det att köpa ett sidebord i samma serie som jag har . Sen ska jag försöka göra något kul i ena sidan av rummet . Blir att köpa lite tavlor som man ska få upp på väggarna också .
Vi får se hur det blir med allt ! Förhoppningsvis så blir det en runda på måndag och köpa massa saker!! KUL KUL !


Nu ska jag fortsätta att kolla på IDOL och sen blir det LYXFÄLLAN !


 


Kommentarer
Postat av: mamma

Tittade oxxå på dessa program, tjejjen i lyxfällan verkade ju inte bry sig speciellt mycket...börjar tjuta för att hon inte fick ha kvar sin bil i stället för att känna att rädda ekonomin och huset va viktigare!!!...saknar dig..puss lav ju!!

2009-09-25 @ 11:11:35
URL: http://http//.gammtackan.blogg.se

Skriv nån trevlig kommentar genast:

Namn:
tryck här om du vill bli ihågkommen ;)?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg, skriv då din adress till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0