- lång dag!

Blev en lång dag på jobbet idag. Och det var löning och allt så det var fullt upp hela dan . Blir inte långvarigt för min del ikväll , ska ta och fixa mig för att lägga mig och upp och jobba tidigt imorgon  . Blir endast en jobb helg för min del . Alla andra verkar vara ute och roa sig och ha kul . Jag får vänta till nästa helg istället . För då är jag laddad till MAX !

Färgen i ansiktet hade lagt sig rätt bra idag , så det var skönt . Inge kul och jobba och se ut som en tomat !! Men det första ena kollegan sa idag när man börja var " har du solat linus ? " ha ha !! 

På jobbet så får man höra massa kul ibland  men samtidigt massa skit . Men idag fick man höra " åååh, vad fint namn du har" , jadu , vad ska man säga om det ? TACK !  Och sen av en annan vilken bra service det var när man satt där i kassan . JAG SKÖTER MITT JOBB  skulle man sagt . Aja !!
Det roligaste är nästan är att man har en "stalkers" efter sig på jobbet där . En medelålders kvinna som ropar mitt namn (högt) varje gång hon kommer in i butiken och ska prata hela tiden och ska fråga hela tiden när jag jobbar nästa gång . Hon vill kramas , men det är man inte så sugen på . Jobbar jag inte så frågar hon dom andra när dom vet när jag jobbar . SJUKT !

Nu får det bli sängen !

work imorgon 08.50 - 17.10 !!


Kommentarer
Postat av: Diana

Trodde inte att du skrev blogg :P Såg på facebook.

2009-09-26 @ 00:05:02
URL: http://dianaroming.blogg.se/
Postat av: malin

haha det är väl roligt med stalker ;D

2009-09-26 @ 12:10:13
URL: http://pinkladym.blogg.se/

Skriv nån trevlig kommentar genast:

Namn:
tryck här om du vill bli ihågkommen ;)?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg, skriv då din adress till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0