- en lugn lörda kväll.

Nu så har man precis kommit hem efter en dag på jobbet. Har rullat på hela dagen . Men lite trist att stänga på kvällarna . Men hellre det att jag är i affärn och jobbar än om jag skulle vart hotellet får då hade man inte slutat än på ett tag . Så så sätt så är affärn mycket bättre . Och nu när har man dubbelt så mycket i lön på helgerna . Och man ska inte ens tala om lönen på hotellet med den ruttna OB-tillägget .

Nu har man laddat upp med en kall cola och chips med cheddar dip . Riktigt mums det . Blir lite data och sen får det bli lite tv , får se om det finns något att kolla på bara .


Min syster vill så gärna bli länkad till sin blogg så här kommer en länk: Lina  <---  TRYCK !!
Hon är en person som jag alltid kommer stå nära , vi har något speciellt . Visst vi är syskon men vi kan prata med varandra om ALLT verkligen . Saknar henne ! Går långt mellan varven innan vi träffas . MISS YOU SYSTER !


Nu ska ja återgå till chips och colan !

Enjoy !!!

Kommentarer
Postat av: linaa

Oooh fina ord snyft. miss u to!!!



du e utmanad i min blogg

2009-09-20 @ 19:00:10
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/

Skriv nån trevlig kommentar genast:

Namn:
tryck här om du vill bli ihågkommen ;)?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg, skriv då din adress till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0