- Ny kamera !

Nu var det ett tag sen man skrev här , tiden att skriva finns inte känns det som .

Igår så var man ut till Marieberg köpcentrum för att kolla ut en kamera som jag velat haft länge . Så igår bestämde jag mig för att det var dags för en ny kamera !! Kom hem med en systemkamera :D :D  Har alltid tyckt det vart kul med kort , och den digitalkameran jag har har följt mig många år på många olika konstigheter . Och skillnaden med systemkamera är att det blir 1000 ggr bättre bilder .

Så nu gäller det bara att lära sig hur den fungerar och få ut det mesta av den !!


Annars med mig så är allt bara bra , rullar på en hel del med jobb också ! Har sex dagars arbetande framför mig nu . Så man behöver inte vara orolig vad man ska göra om dagarna !





Kommentarer
Postat av: mamma

Kul Linus...då får vi börja fota lite ihop nu å se vem som tar de bästa fotona!! =D...skämt åt sido, du tar väldigt mycket bra foton å bättre lär de väl bli med denna kameran!! Puss älskar dig!!

2009-10-24 @ 14:49:45
URL: http://kickisamatorfoton.blogg.se/
Postat av: Madde

Så kul med systemkamera!

2009-10-26 @ 10:27:32
URL: http://madelenenilsson.blogg.se/

Skriv nån trevlig kommentar genast:

Namn:
tryck här om du vill bli ihågkommen ;)?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg, skriv då din adress till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0