- Bus eller Godis?

Vad väljer du ? Bus eller godis ? ;)

Snart är det halloween , och jag är ledig till helgen !!! :D
Har nu jobbat 3 helger på rad så det är verkligen dags att vara ledig när alla andra är lediga , och jag hoppas på en bra helg . Jobbar nu imorgon till stängning i affärn . Sen är jag ledig lördag och söndag ! Lördagen blir en grym lördag med massa alkohol. Behövs fyllas på med lite god dryck ;)

Så skönt att vara ledig idag , men blir en lugn dag bara med lite nödvändigheter som tex tvätta , diska och städa lite . Får se hur det blir ikväll :)


Nu är det inte långt kvar tills man blir 23 år , och det känns inget speciellt direkt . Och familj och vänner har börjat fråga vad man önskar sig ! Men vad ska man önska sig ? När man vet att man inte kan få det man allra helst  vill ha ! Att få ha sin familj nära sig . Det önska man sig allra helst . Men sånt som inte går att önska !
Har alltid haft svårt med presenter när man fyllt . Brukar oftast bli att man önskar sig pengar eller något litet . Behöver inte vara något stort utan jag känner att det är tanken som räknas .

Nu ska jag återgå till tvätten !







Kommentarer
Postat av: mamma

NU fick du till ett tåraflöde...saknar dig så förbannat mycket...älskar dig!! <3

2009-10-29 @ 18:55:27
URL: http://gammtackan .blogg.se/

Skriv nån trevlig kommentar genast:

Namn:
tryck här om du vill bli ihågkommen ;)?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg, skriv då din adress till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0