- söndag 1:a november!

Redan första november , vad har man gjort detta år egentligen ? Tiden har bara rusat förbi en verkligen !

Igår så blev det lite firande av halloween med några vänner , blev bra till en början . Började hemma här hos mig med lite käk och lite öl . Sen blev det en taxi till en arbetskollega som hade lite förfestande . Blev riktigt bra där med en del folk . Sen skulle en del vidare på krogen , men vi gick vidare till en annan och drack där . Eller jag drack inte så värst där. För jag kände mig rätt dragen för kvällen . Slutade med att man somnade i soffan , och blev väckt och av någon annledning blev man irreterad och sur och gick därifrån . Slutade med att man var lite vilsen . Hamnade i något industri område , men jag tänkte att nånstans lär man väl komma där man känner igen sig . Hade tydligen gått åt fel håll . Men till slut så kom man fram där man kände igen sig . 1 ½ timme senare var man hemma och kände sig som en frusen isbit . För fyfan så kallt det var inatt . Och jag skulle egentligen ta en taxi hem . Men jag tänkte har jag väl gått så kan ja lika gärna gå resten av vägen .

På sistonde så har man känt sig rätt nere , jag är inte den som pratar när man mår dåligt . Men på sistonde så har det verkligen nått mig att det är något som inte är rätt . Kan inte sätta ord bara på vad det är . Man vill bara isolera sig inne, men inget blir bättre utav det .
Men det finns så mycket som vill komma ut , men allt kommer bara halv vägs för mer än så öppnar man sig inte för någon . Tyvärr är det så jag fungerar , alla har vi våra mörka sidor . Även jag Linus har såna sidor även fast det inte märks något .  Man är inte mer än mänsklig !

Nu blev det väldigt nedstämt , men nu vet ni varför jag känts så borta på sistonde .

Jag vill åka nånstans , jag vill göra mig en roadtripp nånstans !! Men vart och vem vill följa med ? Man vill ha ett avbrott i vardagen bara nu . Nu är man ledig tills på torsdag men hinner säkert ändras . Men skulle inte ha emot att ha ledigt ett par dagar nu . Många säger att man jobbar mycket , men är det värt pengar att vara sliten och grinig hela tiden ? Inte just nu .. så nu ska ja vara ledig !


Kommentarer
Postat av: Hannipie

Du är den bästa som finns oavsett vad.

2009-11-02 @ 01:46:34
URL: http://speltid.blogg.se/
Postat av: mamma

Ja du Linus det har jag märkt ett tag, dina taggiga kommentarer som sätter avtryck...vet att du inte menar det...vill ju att du kommer hit, går ju bara några timmar om dagen å torsdagar e jag ledig...puss älskar dig, saknar dig och finns här för dig...ALLTID!!!<3

2009-11-02 @ 08:30:57
URL: http://http//.gammtackan.blogg.se

Skriv nån trevlig kommentar genast:

Namn:
tryck här om du vill bli ihågkommen ;)?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg, skriv då din adress till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0