- snart så ....

..... är det dags för att fylla år :)

Är snart bara en vecka kvar tills man blir ett år äldre och ett år klokare . Kanske var fel att säga klokare , för det blir man väl aldrig !?

På lördag nästa vecka ska man fira med familj och släkt som kommer upp till örebro för att fira mig . Ska bli kul och få träffa mamma och även släkten . Vissligen så träffas man så sällan . Blir oftast bara på födelsedagar man ses numera med släkt . Mamma träffar man väl lite oftare . Men nu så är det ett tag sen man sågs .
Ska beställa smörgåstårta att bjuda på på lördag . Är inte den som ställer mig och bakar och fixar direkt , så det är smidigt att beställa så nån annan gör det :)

På kvällen på lördag så blir det kalas för hela slanten , och frågan är vad några vänner har i tankarna angående den dagen . Det är något som dom tänkt göra , men så hemliga dom ska vara . Jag som är så nyfiken av mig blir ju knäpp !!! ;)

Var upp på stan igår för att handla lite nytt som ja ska ha när man fyller , och denna gång blev det riktigt schysta kläder tycker jag . Blir mer uppstyrt än vanligt . Är inte den som har skjorta på mig vanligtvis men det blev bra köp .

Helgen händer det inte så himla mycket förutom att man jobbar , men det är väl inte mer än nödvändigt då man vart ledig hela tre dagar i rad nu så !

Jag längtar till nästa helg nu , för jag är pepp på en party helg som man inte glömmer ;)  och hoppas det blir bra för dom senaste gångerna man festat har det bara blivit så fel , men men !!


 


Kommentarer
Postat av: Hannipie

Inte är du nyfiken? Nehe, inte du va? ;)

2009-11-15 @ 04:10:44
URL: http://speltid.blogg.se/

Skriv nån trevlig kommentar genast:

Namn:
tryck här om du vill bli ihågkommen ;)?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg, skriv då din adress till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0