- Helgen då ....

.... man blev 23 år gammal !!  Hur känns det , vad hände ?

Helgen var av total lycka verkligen , var länge sen man kände såhär som i helgen . Helgen blev bättre än vad jag hade tänkt mig , och jag kände verkligen vilka fina och bra vänner man har .

Allt började i lördas på dan när mamma och hennes gubbe kom upp , och sen så kom både mormor och moster för att fira mig . Det går lång tid mellan varven när man träffas , så det var jätte kul att få träffa dom och man fick bra presenter som man önskat sig . Så jag är nöjd !

Jag hade beställt smörgåstårta , tänkte att nånting måste man ju bjuda på :) Satt gott i magen ! Sen vid 4 så skickade jag hem alla , får då var det dags att fixa sig inför kvällen man inte visste något om . Vid halv 5 tiden så kom Hanna för att hämta upp mig . Vi satte oss i bilen och där fick man sätta på sig ögonbindel över ögonen , så jag visste varken vart vi var på väg eller vad som skulle hända ! Jag satt där och drack min öl och till slut så stod bilen stilla , och väl framme så fick jag kliva ut med hjälp av adde för jag fick fortfarande inte se något . Jag kom in och väl inne så blixtrade det massor och ja tänkte vem tar kort på mig . Sen fick jag ta av ögonbindeln och där stod det massa vänner för att ta emot mig . Jag var som blind när ja kom in , så jag såg mest förvirrad ut .

BLev så himla glad att dom fixat så mycket för just mig ! Blev så glad också att två av dom som jag jobbat med i sommras var där . Visst så saknades två till , men måste blivit något missförstånd !

Festen drog igång med lite käk , blev ännu mer smörgåstårta. Men det är ju gott så det var bara att äta :D
Sen senare börja det trilla in mer och mer folk och det blev så sjukt bra . Få träffa alla tillsammans och bara ha kul ! Fick jätte fina presenter också !

Hela kvällen blev så jävla lyckad verkligen , kvällen slutade med Frimis och sen senare blev det efterfest . Slutade med att man var hemma vid 5 på morgonen ! Känns som man kan leva på denna kväll länge och man kände sig lycklig.

Söndagen  då jävlar var man död i hela kroppen , kändes som man blivit överkörd !
På kvällen så gled hanna, andreas och "ling-ling" förbi och så styrde vi tacos tillsammans och sin födelsedag slutade bra :)

TAAAACK ALLA SOM FIRADE MIG ! :D





Kommentarer

Skriv nån trevlig kommentar genast:

Namn:
tryck här om du vill bli ihågkommen ;)?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg, skriv då din adress till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0