- Förväntansfull.

Imorn är det lördag , och ja längtar som en tok ....
Ser verkligen fram emot morgon dagen , mamma och lite släkt kommer för att firar mig imorn . Och på kvällen blir det partaj , och jag vet inte så mycket om kvällen för några vänner har lite planer för kvällen vilket jag inte får veta så mycket om . Låg vaken till 2 i natt typ för jag låg och tänkte en del .

Nu är man vaken , och ska snart ta och fixa mig för jobbet . Har en lång dag framför mig nu . Börjar 12 och kör till stängning 21.15 . Sen blir det bara hem för att fixa lite och lägga sig i tid för att gå upp tidigt imorgon och vänta in mamma och gänget .

Klockan 5 så kommer Hanna för att hämta upp mig , visar sig vad det blir :D

På söndag blir man 23 år , och man kommer nog ligga rätt bakis då . Men säkert värt det .Tror att den dagen kommer bli en bra dag ! :D


Uppdaterar mer under helgen !

TJOH !


Kommentarer
Postat av: mamma

...hur går det här ihop, fyller du 23???...MEN...jag e ju bara 27???...längtar oxxå till imorn då jag får träffa dig min "lille" son....laaav juuu!!! <3

2009-11-20 @ 14:40:01
URL: http://gammtackan .blogg.se/
Postat av: Gittan

Grattis Linus på 23 årsdagen.



Kul att du också börjat plåta, fina kort det jag hitills sett

Grattis från din "Gamla" Skolfröken

2009-11-22 @ 18:17:01
URL: http://gittansegnafoton.blogg.se/

Skriv nån trevlig kommentar genast:

Namn:
tryck här om du vill bli ihågkommen ;)?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg, skriv då din adress till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0