- Vart tog motivationen vägen ?

Jag känner mig låg just nu , jag vet inte riktigt vad det är . Man känner sig ensam på någe sätt.  Är väl bara en period man känner sig så.
Det finns vissa saker man verkligen tappat motivation till att göra , man skulle bara vilja åka iväg nånstans och tanka på batterierna så man blir den linus man är . Men vart ?
Länge sen man gjorde nånting kul bara , men där har man ju inte haft pengar till att göra någe . Nu i två månaders tid så har man inte kunnat gjort så mycket för att man inte jobbat någe knappt . Men nu så hoppas jag att det ska rulla på med jobb och att man kan hitta på nånting skoj .

Det här vädret gör det inte bättre heller , grått och tråkigt och bara massa snö slask .  Kan det inte bli vår snart med lite sol så man blir lite uppigande .


Sen blir man så trött på att man tappat bort sitt bankomatkort och nån som har handlat på det för 920 kr , Fått gjort både polisanmälan och pratat med banken och fått hem en del papper som ska fyllas i .
Bara hoppas att man kan få tillbaka dom på någe vis , men som sakt dom som gjort fel där man var den kvällen .


aja ... vi ses!




Kommentarer
Postat av: Mmmaja.

det blir bättre med humöret när solen kommer! :D

2009-03-04 @ 18:47:53
URL: http://pappabiff.blogg.se/
Postat av: Mmmaja.

klart, du sitter inklippt på alla bilder! :D

2009-03-04 @ 22:15:54
URL: http://pappabiff.blogg.se/
Postat av: malin

tack linus! :) jag har kunnat pratat med dig en gång i tiden och jag vet att allt stannar . Du är en bra vän linus, även om vi inte är som vi var förut.

2009-03-05 @ 15:40:07
URL: http://pinkladym.blogg.se/
Postat av: gunnel Ågren

Hej Linus! sån otur du hade med ditt bankomatkort! synd att folk är så oherdiliga så dom själ som korpar. Det var jättetrevligt att träffa er i Sala, fast det var begravning! ha det så bra



gunnel o Krister

2009-03-05 @ 19:23:59
Postat av: mamma

Ja ibland så finns inte orken eller motivationen där MEN det brukar kännas bättre om man kan koppla av eller göra något man kanske inte brukar göra...älskar dig min son...kramar om

2009-03-06 @ 12:07:23
URL: http://gammtackan.blogg.se/
Postat av: malin

det var så här att i slutet på november början på december så blev jag jätte förskyld. Kunde knappt prata osv. Så jag ringde som vanligt till vårdecentralen och samma dag när jag stod och borstade tänderna såg jag att jag hade en "blåsa/blöd" på tungan , under tungan längre bak Och lite vita prickar runt om. När jag sen va till vårdcentralen så trodde dom att de hade nåt med förskyldning att göra. Så jag fick en salva som jag skulle smörja mig med. Medans vita prickarna försvann så va "bölden" kvar . Men sen blev det jul , nyår och jag gick och inbillade mig att den skulle försvinna. Men sen i mitten på feb så hade ja så ont att jag var tvungen att gå tillbaka. Och dom skickade en akut tid till sjukhuset till öra-näsa-hals och där skärde dom bort två bitar och sen en vecka efter det i måndags för en vecka sen så fick jag då svaret att det var en tumör . Det är inte så jobbigt att skriva om det , mer om man sitter mittimot den andre personen :) Hoppas du har haft en bra helg. Flyttar redan på torsdag , ska bli jäkla skönt! :D

2009-03-09 @ 14:15:39
URL: http://pinkladym.blogg.se/

Skriv nån trevlig kommentar genast:

Namn:
tryck här om du vill bli ihågkommen ;)?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg, skriv då din adress till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0