- tröttis

Då var det söndag , och man är ledig idag . SÅÅ sköönt . Igår så kom ju mamma hit och hälsade på . Dom kom och hämtade mig efter jobbet och sen så åkte vi och köpte hem lite chips och cola . Fick bli cola men det funkar alltid .
Blev en slapp lörda kväll bara med tv och lite snack . Man får passa på och ta vara på tiden mamma är här , vilket inte är allt för ofta . Men imorse när man vaknade så var man inte den piggaste direkt . Låg typ bara och halv sov hela tiden .
Inatt så fick mamma uppleva någe konstigt , men ja förstår henne . Låg skavfötters med henne i sängen och så hade hon vaknat flera ggr att jag drog i hennes fötter och ja trodde väl att jag satt i kassan på Willys för jag pratade även i sömnen och hade sakt " Var det bra så" , och sen vänd kortet och sen här har du kvittot . JAA, vad säger man om det ? :P  Lite mycket jobbande kanske ? !

Idag så åkte dom hem på förmiddagen och sen så tog ja mig en dusch för att följa med adde och handla lite så ja passade även på oxå och handla hem lite mat .
Ska nog hem till adde sen och hjälpa till och flytta lite grejjer men annars så blir det nog lungt för min del .

Här bjuder ja på ett kort som mamma tagit när man är nyvaken , inte det roligaste att bli fotograferad på morgonen !!!!


Kommentarer
Postat av: mamma

Näe kanske inte det men du e sååå fin i vilket tillstånd du än e i...lr nåja du e väl inte den vackraste på fyllan!! =P...vi får ta vara på en helg längre fram å bara umgås du å jag å förhoppningsvis Lina...puss älskar dig

2009-03-29 @ 17:44:00
Postat av: mamma

...hmmm...mig veteligt så e det onsdag idag!!=P

2009-04-01 @ 10:56:13

Skriv nån trevlig kommentar genast:

Namn:
tryck här om du vill bli ihågkommen ;)?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg, skriv då din adress till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0