- Sugen blir man !

Finns mycket som man är bra sugen på , men idag så bara klia det i fingrarna nästan när man var uppe på stan idag . När man hittade massa snyggt som man vill ha , hittade både jacka och kläder och tittade även på skor . Känns som det är dags för lite nytt, känns som det var jätte länge sen man unnade sig lite . Får se om det blir någon tid över nästa vecka som man kan åka upp på stan och shoppa loss lite :D Aldrig fel sånt inte !

Bara för att man får pengar imorn så har pengarna en förmåga att bara försvinna lika fort .

Idag så har har man vart och handlat hem mat och det behövdes verkligen . Sen så blev det upp på stan en sväng med madde och kollade . Lämnade även in min skit mobil på lagning , och det kommer nästan ta 3 veckor . Hur ska ja klara mig utan den ;) men som tur har ja kvar min gamla mobil så jag kör den . Men jag gillar den inte !

Att det kan vara så skönt med ledighet vissligen är det bara en dag , men det gör så mycket . Man hinner så mycket annat som man kan fixa med.
Imorn blir det ju jobb igen , och även dubbel pass. Dag på willys och kväll på hotellet och imorn så blir det antagligen sent på hotellet då vi ska ha en stor middag och vi ska ha öppet längre . Jiiipppiii!

Blir nog en lugn kväll förutom att man ska försöka träffa adde som kommer hem från egypten ikväll runt 22-23 tiden  . Jävla fusk som vart borta två veckor !

ska nog ta och styra någe och äta , nu när det finns mat :D 


                                                                                  
Jag och min mysiga casper ! :)





Kommentarer
Postat av: hanni

ååh, casper :(:(

2009-03-12 @ 19:12:27
URL: http://speltid.blogg.se/
Postat av: Anna Ida Nathalie

Värsta söta kissen ^^

2009-03-12 @ 19:43:59
URL: http://annaidanathaliee.blogg.se/
Postat av: Emma Olofsson

va söt katt :)min hund heter casper :P btw

2009-03-12 @ 21:46:08
URL: http://emmaolophsson.blogg.se/
Postat av: mamma

Jaaa, han e sååå mysig, sover brevid mig på kudden...han börjar bli liiite äldre men det märks inte...11 år i år...det du Linus, tyckte inte de va längesen du fick kattlåda och en kattmatsburk i julklapp!!!!=P...älskar dig min son

2009-03-13 @ 09:09:35
URL: http://gammtackan.blogg.se/

Skriv nån trevlig kommentar genast:

Namn:
tryck här om du vill bli ihågkommen ;)?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg, skriv då din adress till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0