- Snaaart så!

Jaa , snart så får man lön , och en välbehövlig sådan oxå . Har gått och väntat på den bra länge nu . Har väl levt på 3-400 kr på nästan 2 veckor . Men det går bara man vill . Men på fredag så kommer lönen äntligen ! :D

Sitter nu och fyller i alla papper som ska skickas in till banken angående mitt bankomatkort som vart tappat , får se om man får tillbaka någe från dom .  Bara att hoppas på det .

Inte blivit så mycket skrivande på sistonde , för jag känner att det inte finns så mycket skoj att skriva om som man gjort . Har bara vart massa jobbande hela veckan .  Har redan kommit upp i nästan 90 timmar den här månaden .
Men imorn så är man äntligen ledig .
Till nästa helg så längtar jag , för då är jag förhoppningsvis ledig :D

ska nog ta och fixa till mig lite frukost och sen ta mig en dusch för att åka iväg och jobba !


Kommentarer
Postat av: S

Den lönen är du värd!

2009-03-11 @ 14:59:54

Skriv nån trevlig kommentar genast:

Namn:
tryck här om du vill bli ihågkommen ;)?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg, skriv då din adress till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0