- Punktering .

Jaa , ni ser vad rubriken lyder .  Har vart ute och kört lite bil ikväll nu med adde och sara . Dom satt hemma hos adde och drack lite , sen så gick ja förbi där ikväll . Sen så ville dom ut och åka bil , och jag som var nykter har kört runt på dom  och lyssnat på massa musik .

Sen händer det som inte får hända , får punktering . Känns inge vidare kul när man kör en helt ny bil och sen så fixar man en punka på framdäcket . Jag och adde lämnade av sara hos sin kille och sen så skulle vi hem . Sen märkte vi att det lät konstigt . Stannade och märkte att det var punka . Mitt ute i mörkret nästan står jag och adde och kämpar med att byta till reservdäcket. Nu är man hemma och klockan är nu 03.39 . Det fattas bara att det ska hända någe med bilen nu på parkeringen . Ska lämna tillbaka den imorn . Känns inge kul och säga att man fixat en punktering .

Så typiskt att allt sånt här ska hända en hela tiden .

Kanske dags och krypa till kojs för imorn så blir det jobb jobb !

Gonatt !




Kommentarer
Postat av: Kicki

Då vet jag vem jag ska anlita vid punktering!! =P För nu kan du ju det!!!...laaav ju!!

2009-03-22 @ 16:28:14
URL: http://gammtackan.blogg.se/

Skriv nån trevlig kommentar genast:

Namn:
tryck här om du vill bli ihågkommen ;)?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg, skriv då din adress till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0