- sässongen gräsö!

Då har sässongen dragit igång på allvar. Nu så är man ute på gräsö på heltid . Och det känns riktigt bra faktiskt .
Kom som sakt ut hit i söndas och började jobba i måndas , och sen dess så har det varit rätt lungt eftersom vädret har vart som det vart . Men dom senare två dagarna så har det ju vart rätt hyffsat väder . Så idag så har det vart folk hela tiden som vart i restaurangen så det är kul.
På kvällarna efter jobbet så har det blivit en del öl , men det är alltid kul och lära känna varandra oxå och dricka och ha lite kul . Men idag blev det lungt . Man kan ju inte dricka varje dag direkt . Man ska ju orka med och jobba samtidigt .

Imorn så skulle man vart ledig vilket jag inte kommer vara . Har en stor bokning så jag behövs . Men jag är ju här för att jobba och har man min lilla "chefs possition" så får man rycka in när det behövs oxå :)

Blir nog en riktigt bra sommar det här känns det som , och verka vara ett bra gäng man jobbar med oxå så det känns riktigt bra !




Kommentarer
Postat av: mamma

va skönt min son att det känns bra redan från början!!!...kramiz å trevlig midsommar...älskar dig!!!

2009-06-18 @ 16:52:30
URL: http://gammtackan.blogg.se/
Postat av: chivone

men visst saknar du mig litegrann;)

2009-06-20 @ 03:17:26
URL: http://xchivonex.blogg.se/

Skriv nån trevlig kommentar genast:

Namn:
tryck här om du vill bli ihågkommen ;)?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg, skriv då din adress till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0