- full fart idag.

Idag så har man haft nånting och göra sen man vaknade har det känts som , men då har tiden gått fort och man har knappt känt sig uttråkad .
Började med imorse att man klev upp klockan 9:e  och stoppade i sig lite frukost och iväg till frisören för att klippa sig och färga håret lite. Var väl där i 1 ½ timme kanske . Och gick därifrån riktigt nöjd med håret . Blev blonda slingor . Har blivit så att man blivit blond till sommaren . Men jag trivs i det .
Sen efter frisörn så var det raka vägen upp på stan och handla en blomma till min chef på hotellet . Måste verkligen ha världens bästa chef  för jag trivs verkligen så bra med henne . Åkte ut till hotellet för att önska dom en bra sommar , men chefen var inte där så det var lite synd men hon skulle komma under dagen så dom fick lämna den åt mig istället . 
Fick ett samtal senare idag av min chef och hon blev så otroligt glad, nästintill rörd . 

Efter jag vart på hotellet så var det att åka hem en sväng för att möta upp MAdde för att gå till adde och följa med honom och handla . Efter det gick vi till mcdonalds för att käka lite . 
Sen gick vi hem . Då satte man igång och städa . Dammsög hela lägenheten och min balkong . Och sen blev det att diska också . Har även bäddat rent i sängen och nu så håller man på att tvättar . Så det har varit fullt upp hela dagen . 
Men det är mycket som ska fixas nu innan man åker men börja känna att det inte är så mycket kvar att göra. Det är packningen som är kvar och jag har skrivit mig en liten lista !!

Imorgon är det äntligen fredag och helg . Och jag hoppas på en jätte bra och trevlig kväll imorgon. Vet inte ännu vilka som kommer helt och hållet . Väntar på lite svar som jag får imorgon . Men vi blir några stycken iallafall. 

Resultatet från frisörn :





 

Kommentarer

Skriv nån trevlig kommentar genast:

Namn:
tryck här om du vill bli ihågkommen ;)?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg, skriv då din adress till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0