- 1 vecka kvar..

Idag så är det en vecka kvar tills man åker ut till Gräsö på allvar.  Och tur har man och pappa kommer och hämtar mig här i örebro så man slipper släpa på all packning som man ska ha med sig . Nästa helg blir nog riktigt bra . På fredag så ska man ha "hejdå" fest för en del vänner här hos mig , får se hur många vi blir . Grannarna lär inte bli så glada när det är fullt liv här , men dom får ju semester från mitt poppande hela två månader .
Sen på lördag så är det personal fest med ena jobbet . Tror det bli riktigt kul det oxå . Och söndagen så blir det att åka ut till Gräsö . Lagom pigg och sen på måndagen så drar det igång .
Känns som att man har massa att fixa nästa vecka  med allt man ska ha med sig och sen så ska det handlas in lite för sommarn . Lite kläder och kanske lite annat . Nästan så man får skriva en lista vad som ska packas med så man inte glömmer något . Kommer ihåg från förra året man packar så man knappt orkar väskan . Men det är ju ändå två månader man är borta.

På tisdag så kommer min mormor och hälsar på , vilket känns kul . Henne träffar man inte ofta , likaså sina släktingar man har i trakterna här  träffar man sällan . Men ibland känns det som det kvittar . Måste man ses bara för att något speciellet händer ?. Som nu när jag ska åka bort . Man kan ju träffas annars oxå .

Och på torsdag så blir det en sväng till frisören och fixa sig för sommarn oxå . Blir att färga håret oxå . Men vet ännu inte hur jag vill ha det . Ska man klippa sig annorlunda på något annat sätt , eller ska man se ut som man gör ? Vad ska man färga håret i för färg ? . Det visar sig på torsdag .

Idag så blir det att STOR-städa lite innan man åker . Man spar ju på massa skit som är helt onödigt . Blir fram med stora säcken och slänga en del grejer .

Man har blivit så seg på sistonde , orkar inte ta tag i saker alls .  Men tror att det är för att man inte håller igång riktigt som förut . Nu så jobbar man inget alls i princip . Utan man går hemma och gör inte mycket alls . Men samtidigt skönt att bara vara oxå . För sommarn så blir det mycket jobbande . Man har ju fått sitt schema för sommarn och det är verkligen jobb som gäller !


Nu så får det vara slut på skrivandet , och sätta igång med sitt projekt ! :D


Kommentarer
Postat av: Kicki

Heej min son...nu kan vi åka upp å umgås med dig nu när kossan inte va dräktig...kommer du ihåg när vi va hos dig??Jag, syrran å hennes kiddos å sen Millrud...riktigt trevligt va det...puss å kramiz ÄLSKAR dig min fina unge!!=P

2009-06-07 @ 21:45:17
URL: http://gammtackan.blogg.se/

Skriv nån trevlig kommentar genast:

Namn:
tryck här om du vill bli ihågkommen ;)?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg, skriv då din adress till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0