- Uppsala imorn .

Ni vet ju redan att jag ska till uppsala imorn , men jag ser verkligen fram i mot det så därför så skriver jag så mycket om det tror jag . Ska bli så skönt och lämna stan för ett par dagar . Får se hur länge jag blir kvar . Har försökt fått tag på min chef , men hon är på möte hit och dit . Men hon ringer väl sen , ska höra med henne om hon har någe jobb till mig till nästa vecka . 
Sen så får jag skjuss upp imorn så då slipper man sitta på tåget . Eller rättare sakt en kompis ska oxå upp till uppsala imorn så då åker jag med där . skönt med lite sällskap iaf .

Idag så mår man mycket bättre och känner sig mer piggare . Har iaf gjort lite nytta idag . Tog tag i disken som inte försvinner av sig själv som man kan önska ibland . Sen så ska ja ta och packa väskan , men måste veta sen hur länge jag blir kvar så man vet hur mycket kläder man ska ha med upp . Sen så ska ja plocka undan lite så det ser lite sådär någolunda trevligt ut .

nu tog det helt stopp i skrivandet , men kanske återkommer senare !

tjoh!

Kommentarer
Postat av: Martina

Vad läser din syster för något i Uppsala? Eller jobbar hon?

2009-01-08 @ 18:21:22
URL: http://mistermartina.blogg.se/

Skriv nån trevlig kommentar genast:

Namn:
tryck här om du vill bli ihågkommen ;)?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg, skriv då din adress till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0