- sommarn 2009 klart!

Det känns tidigt och säga , men min sommar för i år är redan inplanerad . Ska åka tillbaka i år igen till Gräsö där jag var förra sommaren och jobbade . Men den här sommarn så har man fått sig en bättre tjänst och det känns jätte kul . Nu så går man upp som lite chef över serveringen och allt vad det innebär . :)
Nu så vill man bara börja räkna ner till sommarn , men som sakt det är ju ett tag kvar . Den här sommarn ska verkligen bli toppen på alla sätt . Jobba , festa och träffa massa kul folk :)  Kan ju inte riktigt bli bättre ! . Men sen är det ju där att man åker ifrån alla här hemma från örebro , men det har ju gått bra förut så varför inte i år ? . Men nu så är det ju det där hur man ska göra med lägenheten . Förra året så fick den ju stå hela sommarn bara . Känns ju inge kul och stå och betala massa räkningar för ingenting. men men .. det är inget jag behöver tänka på nu riktigt .

Men jag hoppas allt att vissa av vännerna kommer upp och besöker mig och festar :D  Finns ju inge bättre ställe än gräsö så :D

None

Kommentarer

Skriv nån trevlig kommentar genast:

Namn:
tryck här om du vill bli ihågkommen ;)?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg, skriv då din adress till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0