- seg dag.

Vilken jäävla seg dag det har vart idag , man har varken ork eller lust för att göra någe . Man blir förslappad av att gå hemma för länge . Men imorn så är det dags att återgå till jobbet och jobba 4 dagar :) skönt skönt ! Man måste börja få någon rutin på dagarna . Det går ju inte att gå såhär och bara slappa längre . Skärpning ! :)

Har mesta dels legat och kolla på tv idag , sen så har adde vart här ett tag och försökte göra lite trix på mig , men han lyckades iaf . Sen så blir det lite tvättning ikväll . Annars får vi se vad som styrs .

Inatt när man skulle sova så gick det många tankar genom huvudet , så jag vet inte riktigt när jag somna . Det är så mycket som kretsar runt , låg mest och tänkte på sommarn och sen efter sommarn vad man ska göra . Har ju nu jobbat över 2 år på mitt jobb som extra . Skulle vara så skönt och ha ett heltids arbete så man slipper tänka så mycket över hur man jobbar för varje vecka hela tiden . Vore så skönt och jobba 5 dagar och ledig 2 som vanligt.
Får ta tag i det när jag kommer hem .

Sen vill man ju flytta till någe annat som jag tjatat så många ggr över . Men jag är ständigt sökande , så småningom så hittar man väl någe som passar min smak :)

Nästa helg hoppas jag verkligen att jag är ledig för då sticker jag och adde på kryssning ! :D hoppas verkligen på det .. var så länge sen nu och kryssningarna brukar ju oftast bli jävligt lyckade ;) får schema på torsdag nu om nästa vecka ! :D håller tummarna ! =)))



Kommentarer
Postat av: Hanna

ååh, vill också med ju :( förlåt för idag.. det blev bara så utdraget på tiden.. och så bråkade jag med alexander så är inte helt på topp :/ förlåt, jag lovar att bättre mig med allt men just nu är det en jobbig period.. saknar dig!

2009-01-27 @ 21:20:09

Skriv nån trevlig kommentar genast:

Namn:
tryck här om du vill bli ihågkommen ;)?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg, skriv då din adress till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0