- packat & klart.

Nu så är väskan packad och klar , nästan iaf ... Har lite små saker kvar bara men det packas imorn .
Blir inget jobbande nästa vecka heller , så det ser ut som jag stannar längre än helgen hos syrran . Får helt enkelt se när jag kommer hem . Har ingen bråttom hem heller känner jag . Ska bara bli skönt att åka ifrån denna stad. 

Ikväll är en helt världelös dag på tv:en .. finns inte ett skit att kolla på alls . Får bli att man snurrar runt här vid datan istället .

Jag tycker jag har blivit riktigt duktig på att uppdatera mig här på bloggen  om man jämnför mot förut , men får se hur länge det håller oxå . Men samtidigt kul att läsar antalet ökar så fort man börja skriva mer och mer , så någe positivt är det i det hela ; )

jahopp , vad ska man hitta på nu då ? 

Ska försöka lägga mig i tid idag . Måste upp på stan innan vi åker imorn . Så det får bli att ställa klockan , och det var länge sen man gjorde det .

nu får det räcka för idag !

Hejdå Örebro , Hej Uppsala !


Kommentarer
Postat av: mamma

Ha det så bra hos Lina å ha riktigt skojj ihop...de är ni värda båda två!!...lav ju min son!!

2009-01-09 @ 10:46:16
URL: http://gammtackan.blogg.se/
Postat av: Mmmaja!

ah, fast jätte duktig på att uppdatera är du faktiskt inte riktigt än! :D

2009-01-09 @ 11:26:32
URL: http://pappabiff.blogg.se/
Postat av: Mmmaja!

hahah! ja, då får du kämpa lite linus ^^, nu räknar jag med det. :)

2009-01-09 @ 13:15:52
URL: http://pappabiff.blogg.se/

Skriv nån trevlig kommentar genast:

Namn:
tryck här om du vill bli ihågkommen ;)?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg, skriv då din adress till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0