- nytt år , nya tag!

Då var det 2009 och mitt första inlägg för det här året .Är väldigt dåligt på att uppdatera mig här nuförtiden .
Nyåret blev hyffsat lyckat. Drog ihop dom närmaste och fixade mat och hade det trevligt , sen så blev det fira och massa alkohol som gällde .
Tog oss upp på stan till 12-slaget och drack skumpa och sen så far vi vidare på efterfest , men hände inte så mycket där så vi drog oss tillbaka till oxi och hamnade hos mig . Men blev inte så långvarigt eller dom sista åkte vid halv 6 tiden , sen så blev det ryggläge i sängen och sov som en stock . Vaknade upp och var seg som tusan i hela kroppen .
Tänkte att jag skulle dra ihop något inlägg och sammanfatta 2008 , men får se när man får den orken .

Nu så gäller det att se framåt och ta nya tag och försöka göra något vettigt av sitt liv . Förra året rullade bara på , men höjdpunkten iaf förra året var att man flytta hemifrån och står nu på sina egna ben .  Är snart ett år sen man flytta hit . 1 feb är datumet . Men som det ser ut nu så blir man inte så långvarig här och söker för fullt för att hitta något bättre . Men samtidigt i sig så trivs jag i lägenheten . Men man kan ju inte alltid bo här heller . Önskar mig något större .

Till nästa vecka så ska man försöka ta sig upp till pappa och träffa syskonen och fira lite jul med dom oxå . Sen får jag se hur många dagar jag stannar där uppe . Beror helt på när jag ska börja jobba igen . Nu så har man vart ledig ett bra tag och känner att det skulle vilja vara skönt och komma tillbaka och jobba så man får någon dyngsryttm. För nu blir det oftast sena nätter och sover länge om dagarna . Vissligen är det inte fel , men man vill göra något vettigt oxå så pengarna rullar in . Nu så blir man inte direkt rik på att gå hemma .


Här är ett kort från nyår när vi styr maten . Jag och alex :)


Kommentarer
Postat av: mamma

så du vill inte flytta till mamma igen då?!? =P

Skämt åt sido, saknar dig min unge man =) Hoppas du kommer å hälsar på mig snart...har bott här sen i mars å du har fortfarande inte kommit hit...hmmm...de e dåligt...bättring min son!!!...laaav juuu

2009-01-03 @ 18:17:29
URL: http://gammtackan.blogg.se/
Postat av: ems

god fortsättning goding

2009-01-03 @ 18:30:24
URL: http://foreverems.devote.se
Postat av: Promila

Vad söt du är (a)

2009-01-04 @ 22:46:43
URL: http://metrobloggen.se/proma

Skriv nån trevlig kommentar genast:

Namn:
tryck här om du vill bli ihågkommen ;)?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg, skriv då din adress till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0