- Mitt liv som singel.

Det är jag som är linus på 22 år . Jag gillar mitt liv som jag lever . Men ibland så känns det som en berg och dal bana .
Jag vet inte vad det beror på , men ens känslor går lite upp och ner ibland  men så är det säkert med dom flesta .
Jag har alltid vart den som inte tycker om att prata om ens egna känslor , jag har bara svårt att öppna mig helt och hållet för människor . Det spelar ingen roll hur länge man känt någon så blottar jag mig inte helt och hållet.  En del kan uppfatta en som en känslokall person . Men det är jag inte .

Enda sen man var 14 år och skaffa sig en tjej som man verkligen tyckte om så har det rullat på så enda tills nu . Att man gått från den ena tjejen till den andra med ett halv år - år i mellan . Men nu så känner jag verkligen att det är så skönt att leva sitt liv som singel . Man måste kunna få ha sin "egna" tid oxå . Med det så mena jag inte att springa runt och leka runt . Visst den tiden har man ju haft och jag säger inte att jag inte flörtar lite extra på krogen eller festen .

Jag är den som gärna tar plats i ett förhållande, jag vill ha en tjej med lite stake oxå som man kan disskutera med utan att det blir pannkaka av allt bara .  Jag vill ha en tjej som kan leva sitt liv medans jag lever mitt och inte att tjejen lever sitt liv efter mitt . Visst man ska vara med varandra men jag vill gärna ha space i ett förhållande för att det ska funka .
Jag har oftast haft tjejer som är svartsjuka  på diversa saker , visst till en viss förstålse så ska man vara svartsjuk . Det visar bara att man bryr sig . Men det har oftast bara blivit jobbit och  har nästan gått till överdrift . Man ska inte behöva förklara sin dag i minsta detalj. Man tröttnar på sånt !

Jag känner bara att nu så ska ja leva mitt liv som jag vill. Men klart att man kommer säkert fastna för någon nångång . Man saknar ju samtidigt den där tryggheten och närheten som man får . Man kan ligga många gånger i sängen och sakna det där . Det känns tomt . 

Nu så ska jag bara se framåt och se vad år 2009 har att erbjuda . Hoppas på ett bra år med massa roliga saker och nya äventyr !


En dusch som väntar nu ! 







 

Kommentarer
Postat av: Martina

2009 is going to be a kick-ass year!;)

2009-01-25 @ 21:54:00
URL: http://mistermartina.blogg.se/
Postat av: ems

bra skrivet gubben :=

2009-01-26 @ 17:56:37
URL: http://foreverems.devote.se
Postat av: mamma

Fint skrivet min son...och du...ibland måste man släppa ut en del känslor genom att prata om de...annars kan de bli en skitsmäll längre fram när man bär på för mycket tankar och funderingar...kramiz, lav ju

2009-01-27 @ 12:33:16
URL: http://gammtackan.blogg.se/
Postat av: Chivone

nej du e inte den som drar dig för & flörta lite;)

2009-01-28 @ 02:11:39
URL: http://xchivonex.blogg.se/

Skriv nån trevlig kommentar genast:

Namn:
tryck här om du vill bli ihågkommen ;)?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg, skriv då din adress till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0