- 3:e dagen.

Nu så har man legat hemma och tyckt synd om sig själv i tre dagar . Men börjar känna mig mycket bättre mot igår .
Men är inte helt okejj . Vill bara bli frisk till helgen så jag kan ta mig upp till uppsala nu . Hade tänkt åka imorn , men känns som att jag skjuter upp det tills på fredag istället . Då lär jag vara på benen igen . Och laddad till max tills på lördag då vi ska ut och festa loss i uppsala ! Älskar verkligen den staden att gå ut i . Finns så många fler ställen man kan gå ut och ha kul på än här i örebro .

Idag så har det inte hänt så mycket heller , legat i sängen hela tiden nästan och kollat på tv . Har även hunnit med lite data . Det kan man inte skippa när man är sjuk . Man måste ju göra någe nytta  =P

Har även fått i mig lite mat idag , beställde hem pizza . Kände att jag var värd det . Igår så fixade jag lite mat men maten hann bli kall för halsen var helt uppsvullen så det gick knappt att svälja . Ni hör ju själv hur synd jag tycker om mig själv :P haha !

Imorn så ska jag försöka ta och packa så jag är färdig med det . Sen så får jag se om jag orkar och känner mig bättre så ska jag åka upp på stan och köpa julklappar till pappa och lillebror , det är dom som jag har kvar . Men har inte haft bråttom med dom eftersom jag inte vart uppe i uppsala ännu.

Nu så blir det en dusch sen så blir det soffan och lite tv .


Kommentarer

Skriv nån trevlig kommentar genast:

Namn:
tryck här om du vill bli ihågkommen ;)?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg, skriv då din adress till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0