- vad säger man ?

.... Igår var verkligen inte min dag alls .  Dagen började med att man var uppe vid halv 6 på morgonen för att ta sig till sala för att ta ett sista farväl till farmor . Att sitta där i kyrkan får en att dra upp massa gamalt , och begravningar är aldrig roliga . Ursch! Men samtidigt var det jätte kul och få träffa sin släkt , det är inte var dag man träffar dom . Knappt man vet namnen på alla . Men var verkligen jätte kul och träffa alla . Man har ju 24 st kusiner på pappas sida så det är ju några att hålla reda på .

Sen blev det bara att åka hem till örebro igen , och fick byta tåg i västerås så då hänkade pontus med till örebro oxå .
Blev utgång igår oxå , kvällen började hos madde och sen begav vi oss till Björnstugan . Kvällen var lyckad rakt igenom tills vi kom till Mc donalds efter krogen och skulle äta . Mitt bankomatkort var helt borta. Tänkte väl att det låg nånstans i jackan . Men var helt borta . Skule ringa och spärra det , men full som jag var så ringde jag till Comviq kundtjänst och hade sakt att ja skulle spärra mitt nr för att jag hade tappat bort mitt nummer . Han lär ju trott jag var dum i huvudet ! haha !
Men sen så spärrade ja mitt kontokort . Visade sig idag när ja kom hem att det hade använts 3 ggr på belopp som inte ja handlat för . Så sammanlagt så fattas det 920 kr som nån har haft skoj för .
OCh fattig som man redan var den här månaden gjorde det absolut inte bättre!!! Vatten och bröd nu fram till den 15:onde känns det som . Men ska ringa min bank på måndag och se om dom kan göra någe åt det . Då får man se om det är ifrån björnstugan oxå . Och deras skyldighet är och kolla leg.

aja ... nog om det .

Ikväll blir det bara lungt framför tv:en typ . För imorn så blir det woork . 12.30-20.15 .


Kommentarer
Postat av: Kicki

Du får börja med att bara ha med dig pengar å inget kort!!!

2009-02-28 @ 20:05:55
URL: http://gammtackan.blogg.se/
Postat av: Emma, såkart!

Det var kul att träffa er jöh ! :)

2009-03-02 @ 21:09:38
URL: http://plastblomma.devote.se

Skriv nån trevlig kommentar genast:

Namn:
tryck här om du vill bli ihågkommen ;)?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg, skriv då din adress till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0