- tröttheten smyger sakta inpå än!

Jag känner att jag börja bli bra trött av allt jobbande nu som vart och ja känner att jag börja bli mer och mer avstöttande till folk . Vilket inte är med mening . Men som sakt nu har ja skaffat ett till jobb och då kan man inte tacka nej hela tiden , så då är det bara att jobba och se glad ut . Känner att man aldrig får vila ut riktigt förs man ska iväg och jobba igen . Dom här två veckorna kan man inte säga att man haft någe liv överhuvudtaget .

Det blir sån kontrast mellan jobb och vara hemma . På jobbet ska man vara trevlig och vara tillmötesgående och sen när man kommer hem så är man tvär.  Men ja hoppas ja inte är allt för jobbig . men men ..


Idag på jobbet så har man fått sig en praktikant som ska hjälpa till i restaurangen , känns riktigt bra måste ja säga . Men idag var en sån dag som det var massor att göra , och samtidigt så ska man försöka lära upp henne . Så det känns som man tänkt för två personer . Men det gick jätte bra måste ja säga , hon var en sån som ville jobba och tog tag i saker och ting så man slapp säga vad hon skullle göra och inte göra .

Imorn så blir det jobb oxå , men då ska man börja kl ett för då blir det lite möte och sen så kör man till 11 på kvällen .

Sen på torsdag så hade jag tagit ledigt från hotellet för att ja kände att ja behövde ledigt , men så ringde dom från willys idag och frågade om ja kunde jobba där på torsdag , och glatt sa ja "jaaa, klart ja kan det " :P  så då blev det inget ledigt för min del ändå .

jahopp , snart så blir det sängen för min del och kolla lite tv för att sussa !


Kommentarer
Postat av: mamma

Du e så jäkla duktig min son, men tänk på dig själv oxxå...man kan inte bränna ut sig för att sen komma igen snabbt för det gör man inte....sååå simma lugnt...lav ju

2009-02-18 @ 16:20:31
URL: http://gammtackan.blogg.se/

Skriv nån trevlig kommentar genast:

Namn:
tryck här om du vill bli ihågkommen ;)?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg, skriv då din adress till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0