- lördag.

Idag har vart en riktigt seg dag men ändå riktigt skön dag . Slippa tänka att man ska iväg och jobba . Nu har man gjort 11 dagar och vart ledig en . Så idag så har man fixat en del här hemma och städat undan massa skit som bara legat framme . Blir väl att fortsätta lite mer imorn . Annars ikväll blir det bara lungt här hemma framför tven.

Får se vad söndagen erbjuder , brukar ju bara bli sån där slapp dag . Men får se vad som styrs :)

Jag längtar mer och mer till sommarn nu . Nu får det räcka med all snö som kommer och alla kalla dagar ute . Men får hoppas tiden går fort tills det blir vår och sommar och snart är man ute på Gräsö igen och jobbar . Jag längtar verkligen tills man får börja där ute och vara där hela sommarn . Det är verkligen ett ställe man kan åka till och bara koppla av och samtidigt som man jobbar och träffar härliga människor.

Nu får det bli att lägga sig i soffan och glutta runt lite på tven .

Saknar min syster , men på fredagen får vi träffas , men blir under andra omständigheter .




Kommentarer
Postat av: Kicki

Ja visst e de skönt att bara slappa å vara....tråkiga omständigheter ni träffas på MEN ni har ju varandra!!!...puzz älskar dig min son!!!

2009-02-21 @ 19:41:27
URL: http://gammtackan.blogg.se/
Postat av: linaa

japp ska bli kul o träffa dig<3

2009-02-24 @ 21:12:03
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/
Postat av: ;)

linus du e så söt. men lina e min lilla älsklingsflicka.. hahahhaa o sthlm äger.. du o lina får komma till sthlm o festa tycker jag

2009-03-18 @ 13:23:53
Postat av: sara billström

Söötisar där:)måste ses alla 3 snart:)

2009-03-21 @ 17:37:16
URL: http://motordrivenbimbo.bloggagratis.se

Skriv nån trevlig kommentar genast:

Namn:
tryck här om du vill bli ihågkommen ;)?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg, skriv då din adress till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0