- första dan på nya jobbet.

Då har man avklarat första dan på jobbet . Och det gick riktigt bra . Men mycket som ska läras , och mer blir det.
Började där vid tolv och var kvar där till halv 4 tiden . Sen blev det en snabbis på Mc donalds för att sen bege sig till Hotellet för att jobba kväll . Veckan ser ut ungefär ut såhär sova-vakna-duscha-äta-jobba och sen rullar det på så och på söndag är man ledig iaf. Men det är pengar det som jag behöver . Nästa månad är min !

Blir inte så mycket mer skrivet idag tyvärr. får se om jag kommer på någe fyndigt att skriva imorn . Snart dags för sängen !

tjoh!

Kommentarer
Postat av: mamma

...Får jag rabatt om jag kommer å handlar hos dig?!?...Lööööv ju

2009-02-11 @ 09:45:18
URL: http://gammtackan.blogg.se/

Skriv nån trevlig kommentar genast:

Namn:
tryck här om du vill bli ihågkommen ;)?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg, skriv då din adress till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0