- Arbetsintervjuv imorn!

Får se hur det går imorn då man ska på arbets intervjuv . Det är ju inget man direkt gör ofta , men det är väl bara helt enkelt att man är sig själv och kan prata för sig . Så det ska nog inte vara några problem . Egentligen så vill jag inte ha något annat jobb , men vad gör man när man inte jobbar så mycket ? Men detta jobb är oxå extra eller dom söker även deltids tjänst . Men skulle vara skönt om man kunde jobb lite på mitt jobb nu och förhoppningsvis lite på det här :) vi får väl se helt enkelt hur det blir .  Håll tummarna bara för mig :D

Idag har dagen vart lite sisådär med allt som hänt . Har inte gjort mycke alls , bara iväg en sväng och solade och tvättat ungefär .

Sen det där med farmor känns inge kul , har inte träffat henne på flera år . Sen har hon ju vart dålig en längre tid och börja bli gamal . Vi har inte haft nån sådär jätte bra kontakt med henne , eftersom dom bor långt ifrån och sen så har det bara inte bliviit så . Alla blir vi gamla nångång .

Ska snart ta och hoppa i säng för att kliva upp kl 09.00!.. för att ringa min frisör, skulle klippa mig imorn men det krockar med intervjuven , så jag hoppas hon har tid för mig innan .  Annars så är hon rätt fullbokad och jag behöver verkligen klippa mig .


aja .... önska mig lycka till imorn iaf =)




Kommentarer
Postat av: Mmmaja!

Lycka till! :)

2009-02-02 @ 23:08:25
URL: http://pappabiff.blogg.se/

Skriv nån trevlig kommentar genast:

Namn:
tryck här om du vill bli ihågkommen ;)?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg, skriv då din adress till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0