- 100:onde inlägget !

Japp , då har man skrivit hundra inlägg med det här inlägget . Det har tagit sin tid , men är ingen aktiv bloggare så . Skriver när det finns tid och ork för det och sen om det finns någe att skriva om .  Men visst så är det rätt skönt och få skriva av sig lite sådär ibland.
Vissligen är jag ingen seriös bloggare , utan jag skriver allt efter vad som dyker upp i huvudet och visst finns det stavfel och meningar som inte ens hänger ihop  och ord som upprepas åter och åter :P men ni vet , enjoy !

Idag så har man jobbat och idag har man vart på willys . Helt slut känner jag att jag är i både huvud och kropp .
Jag kanske är knäpp , men jag tycker det är rätt kul och se vad folk köper för någe . Det är allt möjligt! Man kan tänka "jaha vad ska ni äta idag då" haha ! 
Blir dubbel pass imorn . Kör 8-13  på willys och sen kör jag 17-23 på hotellet .  Jippi!

Igår blev en lugn dag hemma bara med lite film och lite tilltugg ! alltid trevligt det :)

jahopp , funderar om man ska lägga sig i soffan och läsa lite reklam och tidningen !




Kommentarer
Postat av: mamma

Grattis då till inlägg nr 100!!!...puzz laaav ju min son

2009-02-25 @ 15:57:41
URL: http://gammtackan.blogg.se/
Postat av: mamma

utmanar dig att lägga upp det sjätte fotot i det sjätte albumet å kommentera det

2009-02-27 @ 11:37:07
URL: http://gammtackan.blogg.se/
Postat av: Mmmaja.

Varsågod hörru! :) hoppas du mår skit idag! :D:D:D

2009-02-28 @ 12:16:42
URL: http://pappabiff.blogg.se/

Skriv nån trevlig kommentar genast:

Namn:
tryck här om du vill bli ihågkommen ;)?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg, skriv då din adress till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0