- Vår väder.

Idag så har man fått känna av vårvädret !! Riktigt härligt har det vart , man har kunnat haft ballkongdörren öppen utan att frysa inne . Poppa massa musik och bara njuta av vädret :D Man blir så possitiv när solen kommer fram . Bara hoppas det håller sig för nu vill man verkligen inte ha mer snö .

Idag så var man uppe med tuppen vid 5 i morse för att börja 6 på Willys för inventering, och självklart åker man på massa plock som man ska räkna en och en och varje sort ska räknas försig . Men det gick bra det . Blev kvar längre för att hjälpa till med och plocka ut massa varor eftersom det blev försenat med det eftersom vi inventerade . När man är på jobbet så går det lika bra att vara kvar längre .

Sen åkte ja bara hem och fixade lite här och där så nu är ja nöjd för en stund . La mig även i soffan för att kolla lite tv men är livsfarligt att lägga sig för där somnade ja som en stock . Men nu så är man vaken och funderar på vad man ska hitta på .

Kom hem idag och kollade posten och där så hade skattedeklarationen kommit och jag får tillbaka detta år, så det känns jätte bra . Förra året åkte ja på och betala tillbaka. Blev väl inte allt för mycket som ja ska få tillbaka som vissa andra ! :P
Men jag är nöjd med mina 1728 kr som kommer sen ! Men förra året så betalade jag massa extra i skatt för jag visste att jag skulle få betala tillbaka annars , eftersom man har fler en en inkomst så blir det inte rätt draget .

Undra vad man ska hitta på för pengarna då ? Blir kanske att spara till någe skoj .

Nu i flera dagar så har ja suttit och kollat på en ny dator , en bärbar . Min som jag har är väl inte den allra bästa direkt måste ja väl påstå! Blir så himla sugen på att köpa en , men som det ser ut så blir det nog en ny data när man fått lön . För den här månaden får jag ut tillräckligt så jag har råd . Har fastnat för en :D
Får se om ja slänger ut mitt databord då och får lite mer space i lyan . OCh sen att ja kopplar in den nya i tv:en så kan man sitta skönt i soffan .

Till helgen händer inte direkt så mycket förutom jobb bara , skulle vara skoj och hitta på någe och festa eller någe sånt . Men får bli jobb.
Men därimot nästa helg så åker jag till Norrköping på lördag eller söndagen och är kvar till måndagen . :) Linus lämnar örebro ! :D Då på söndagen blir det lite partaj ! :D

Nu får det räcka för idag !

Bjuder på en gammal bild eller gammal är den inte men inte nytagen heller :P



Kommentarer
Postat av: S

Ja somliga får ju tillbaka storkovan på skatten;)!

2009-04-01 @ 19:25:17
Postat av: mamma

WAOW vilken snygg kille måste va efter mor hans!!! =P

2009-04-02 @ 16:48:58
URL: http://gammtackan.blogg.se/

Skriv nån trevlig kommentar genast:

Namn:
tryck här om du vill bli ihågkommen ;)?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg, skriv då din adress till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0