- valborg snart.

Har nu fått en del krav nästan att man ska uppdatera sig här , men som sakt . När ska ja ha tid och ork ?
Men får väl uppdatera er lite då kanske så ni blir nöjda :D

Nu sitter man här i soffan mitt i natten och gör inte så mycket . Men snart dags för sängen så man orkar upp imorn.
jobbar min sista dag äntligen imorn . 14 dagar avverkade och det känns så jävla skönt . Sen så är man ledig 4 dagar och hur skönt känns inte det ? :D

Och snart valborg , en dag jag verkligen längtar till . då blir det festa och umgås med vännerna för fullt . Ska bli riktigt kul verkligen . Ta igen tiden med dom som man missat så mycket när man jobbat så pass mycket . Så det ser jag verkligen fram imot !

Och sen så har man ju sin mobil på lagning sen 1 ½ månad sen , när ska man få sin mobil nångång ? .. Blir så jävla trött på det här verkligen . 10 arbetsdagar skulle det ta . Men tiden bara rinner iväg och jag har ringt och tjatat ett ex antal ggr . Men vad händer ? INGET alls !  Men imorn tänker jag inte ge mig , jag ska ha en ny mobil så enkelt är det . På torsdag ska man på stan och då tänker jag fan gå in där och begära en ny mobil . Jag ska få en ny mobil det har dom sakt . Men varför ska man då behöva vänta för att få en ny för ?.. Förstår inte vart det går snett riktigt !!!

Nä om man ska ta och fixa sig för sängen så man orkar med sista dagen imorn . Klockan är ju som sakt snart halv 3 !

nu ska ja sova sött ! NATTTI !


Kommentarer
Postat av: Madde

Nu är jag nöjd : D

2009-04-29 @ 06:33:21
URL: http://chanellealm.blogg.se/

Skriv nån trevlig kommentar genast:

Namn:
tryck här om du vill bli ihågkommen ;)?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg, skriv då din adress till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0