- onsdag.

Då har man vart i Norrköping i helgen och träffat en gammal kompis som man umgicks med mycket med när man var yngre .  Har haft det jätte bra där . Anledningen till att man var där var att han fått en liten flicka . Så man ville ju träffa den och självklart han och hans tjej :)
Åkte upp i lördas kväll och när man kom dit så blev det lite bärs och vin till 3 på natten .
Sen söndas var man inte så värst pigg då hans och hennes släkt skulle komma och äta och sen ha namngivelse.

Söndagen blev det oxå en del dricka , men efter tre dagars drickande så var man inte så pigg på kvällen . Men har haft det jätte bra och trevligt :)
I måndas så kom mamma och hämtade mig i Norrköping för att åka hem till henne i Linköping . Är över ett år sen hon flyttade dit , och man har ännu inte vart och hälsat på . Så nu var det dags kände man väl ! Var kul och se hur hon bodde och sen självklart träffa min katt ! :D
Vi var ute och fotade och hade det trevligt .
Nu är man hemma i örebro och nu får man återgå till allvaret och jobba och sånt som hör till :) Men har vart jätte skönt och vart ledig ett par dagar .

Idag så är man ledig, ska ta mig upp på stan sen senare idag och kolla lite . Ska möta upp madde som slutar vid halv 4 idag , sen så ska vi till netonnet och kolla ! Ska införskaffa mig en ny data ! :D 
Denna som jag har nu känns som den gjort sitt , så nu får det bli en bärbar !
Sen ska man försöka storhandla lite oxå , får passa på när man får hjälp och bära .

Nu så får det bli lite frukost och sen fixa till sig !


Kommentarer
Postat av: mamma

...ja du min son, de va sååå trevligt å träffa dig om än en alldeles för kort stund...men vi ses den 26 på korningen lr hur?!?...laaav ju

2009-04-16 @ 08:55:15
URL: http://gammtackan.blogg.se/

Skriv nån trevlig kommentar genast:

Namn:
tryck här om du vill bli ihågkommen ;)?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg, skriv då din adress till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0