- Nya stor-bloggaren ?

Nä det kommer jag nog aldrig bli , men nu så har man införskaffat sig en ny data en bärbar. Det känns jätte bra med  en ny data , för den man hade har gjort sitt och var allmänt seg . Ni vet ju ni som suttit vid den nångång :P hehe ..
Nu kan man förflytta sig lite överallt i lägenheten ist för att sitta på en oskön stol . Ligga i sängen funkar oxå nu :P .. men måste få in nån skön sits eller någe sånt så ska det nog funka ;) hehe.
Passa på och köpa med en data väska så man kan ta med den på äventyr när man får tid  med det oxå . Och sen köpte ja en sladd som man kan koppla in datan i tv:en och använda den som skärm . Men lyckades inte få in den , får se om nån kunnig kan hjälpa mig :)

Idag så har man inte gjort så mycket , förutom att jobbat . Sov riktigt länge idag , fick nästan en chock när ja vaknade vid ett tiden . Nu så efter jobbat så håller man på  och tvättar . Inte alls skoj , men ett måste som sakt !

Ska väl ta och bege mig ner i tvättstugan nu :)

vi ses !




Kommentarer
Postat av: mamma

Va slö du e min son..ligga i sängen!!...näru upp på en jäkla "pinnstol" så sitter du inte halva nätterna vid datorn!!!...haha...puzz älskar dig!!

2009-04-17 @ 13:07:10
URL: http://gammtackan.blogg.se/
Postat av: S

Nej för den nya storbloggaren är ju jag;)!

2009-04-17 @ 13:50:31
Postat av: Sara

Haha, villken datanöörd! Tss :) Jag ska försöka få ut en liten video på min blogg så du ser att jag kan svänga med brädan , haha! Och nej stjärten gör inte ont i år! :) Bra att du ska vara gå gräsö, jag tar med doggen och hälsar på, eller på kommer jag på motorcykeln! :) Hoppas allt är bra! Nu kan du joblogga ALLTID ;) Kramkram

2009-04-20 @ 13:11:34
URL: http://saraagren.blogg.se/

Skriv nån trevlig kommentar genast:

Namn:
tryck här om du vill bli ihågkommen ;)?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg, skriv då din adress till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0