- ingen rubrik

Vet inte vad det blev med bloggandet nu när man skaffat ny data , har inte haft någon ork direkt att sätta mig att skriva . visst är det inga jobbigheter så . Men vad ska man skriva om när man inte gjort någe skoj . Eller här om dan så hade man det riktigt trevligt . Verkligen trevligt . Mer sådant vore inte dumt .

Annars så har man bara jobbat , idag var sjunde dagen i rad , och har sju kvar . Visst låter det lockande . Det är inte mycket till liv man lever nu direkt . Men visst så har man ju ett val och det är väl samtidigt lika bra att jobba medans man kan . Men nu så har det blivit lite väl , men nästa vecka är ja ledig torsdag-söndag så det är inte dumt det . Men då ska man väl ta igen en del sömn och göra det som man aldrig hinner med . Träffa lite vänner och kanske någe trevligt .
Är ju dessutom valborg på torsdag , då blir det att fira och dricka lite och kanske grilla lite . Första gången för året kanske . Har inte bestämt än hur valborg ser ut ännu. Men nånting trevlig blir det allt .


Det här får räcka för idag , får se när det blir nästa gång man skriver . Men mina trogna läsare ni får inte glömma och läsa min blogg , vissligen är det inte allt för ,många men en del iaf :P

Enjoy ! :D

Kommentarer
Postat av: Mmmaja.

ja, världens bästa linus :)

2009-04-23 @ 11:22:13
URL: http://pappabiff.blogg.se/
Postat av: mamma

Till min fina "lilla" son

Älskar dig så gränslöst mycket, det finns många hårda ord mellan oss som inte hade behövt sägas...vi har sårat varandra trots att det inte finns något som vi behöver såra varandra för...mår skit varje gång vi kastar glåpord till varandra MEN du ska veta min älskade son...du betyder ALLT för mig å jag hade önskat att jag fick ha dig å Lina här i närheten...

2009-04-24 @ 12:08:31
URL: http://gammtackan.blogg.se/
Postat av: Anonym

hörru storbloggarn!!!..vart tog du vägen!!!L

2009-04-28 @ 20:04:51
URL: http://gammtackan.blogg.se/

Skriv nån trevlig kommentar genast:

Namn:
tryck här om du vill bli ihågkommen ;)?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg, skriv då din adress till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0