vad vill man göra ?

Det här kortet är ifrån förra helgen , en absolut lyckad kväll .
Man måste få supa och ha kul för att kunna släppa loss lite och få tänka på annat .
Och framförallt efter det som hände för snart 3 veckor sen . Man kan inte gå och gräva ner sig bara för att det tar slut.
Visst , det var jobbigt att det tog slut , men det får man räkna med . Det är nånting som hör till kärleken på någe sätt!
1 år & 4 månader är rätt lång tid tillsammans . Man lär känna varandra nästan utan och innantill . Men som sakt det här kanske inte var nånting för oss två .
Nu känner jag bara för att få ha kul och få leva livet , för livet ska inte leka med mig .
Man måste som sakt gå i motgångar ibland för att kunna utvecklas .

Men vad är medningen med livet ibland ? .. Ibland så försöker man förstå sig på livet , vad ska man få ut för att leva ? .. vad vill man göra med sitt liv ? .. det är många frågetecken som dyker upp ibland . Men jag känner att jag inte behöver tänka på det just nu , utan tänka framåt och se vad som händer med allt !

Det finns så mycket man vill göra med sitt liv . Men det krävs en hel del av sig själv för att utföra det oxå . Bara jag har bestämt mig för en sak så ger jag järnet för det oxå !  Men just nu tar jag dagen som den kommer , sen så är det bara att se hur det blir med allt !



Kommentarer
Postat av: Bimbo Boy

tittar förbi

2008-09-15 @ 12:28:38
URL: http://www.bimboboy.com/blogg
Postat av: malin

jaså det fååår dom ;p haha . Har du bestämmt det eller ? VA VA VA? ^^

2008-09-15 @ 13:03:43
URL: http://pinkladym.blogg.se/
Postat av: malin

men OH ! jag ändrade juh ;D hehe .

2008-09-15 @ 22:28:32
URL: http://pinkladym.blogg.se/

Skriv nån trevlig kommentar genast:

Namn:
tryck här om du vill bli ihågkommen ;)?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg, skriv då din adress till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0