regn&rusk

Det är verkligen höst väder ute nu , inge skoj alls . Om man bara kunde slippa allt jävla regn som kommer .
Det kan vara soligt och lite små kallt då är det bra . Regnet kan man allt slippa .
Kom hem för en liten stund sen och små blöt sådär .
Har haft en bra dag , var först iväg till jobbet för att jobba några timmar . Skulle egentligen vart ledig , men så blev det ju inte .
Sen så åkte jag upp till stan för att träffa syskorna Larsson för att käka lite . Blev lite mat och sen så köpte jag mig ett par nya skor . Har kollat på dom flera ggr  men inte blivit av att jag köpt dom .
Så nu är jag nöjd !

Så snart så blir det sängen för min del , men först så blir det att plocka undan massa skit bara så det ser hyffsat trevligt ut när morsan kommer och hälsa på . Men egentligen varför ska man göra det för att hon kommer , det är ju trots allt mitt hem då får det se ut som det vill . Men jag har alltid svårt för att när det ser ut som en bomb är släppt då kan jag inte ta hem folk . Visst att man kan gå i det själv men inte annars .
Så kan det vara ibland .
Jag längtar nu till helgen , det ska verkligen bli en lyckad helg känns det som . Massa öl och trevligt folk , kan inte bli bättre än så .
Sen så kommer även min lillebror och hans mamma ner till örebro i helgen . Lillebror ska spela nån hockey cup här i stan och i kumla . Så det blir att umgås lite med dom oxå . Sen så ska dom ju bo väääldigt nära mig . På hotellet ett sten kast nästan ifrån .

Juste , fixa lite nu .. sen sängen !


Kommentarer

Skriv nån trevlig kommentar genast:

Namn:
tryck här om du vill bli ihågkommen ;)?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg, skriv då din adress till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0