måndag.

Då sitter man här , för att få gå ner och tvätta lite . Skulle egentligen tvättat igår  men orkade verkligen inte . Var iväg med Adde & madde till haga för att äta pizza istället . Kände att det var mkt roligare än att tvätta . Så det blir tvätta idag ist , måste som sakt tvätta eftersom arbetskläderna måste tvättas. Känns som man tvättar jämt , men det är ju ett måste eftersom man ska ha rena arbetskläder .

Igår var en mycket bra dag !  Inhandlade mig en ny tv . Blev riktigt nöjd med min 40 tums LCD tv , full HD.
Skulle egentligen väntat till nästa månad då jag fick lön . Men hittade ett riktigt bra erbjudande på den här tv , så det blev att jag och madde åkte ut till Siba på Marieberg köpcentrum . Men när jag skulle köpa den så hade dom tyvärr bara tv som satt på väggen . Visst jag skulle få bättre pris då , men jag vill som sakt ha en helt ny ! Så då fick vi ta oss till Siba på Aspholmen istället . Men jag är helt klart nöjd ! :)
La ut en annons på blocket igår , och har fått 12 st mail från olika som är sugna på min gamla tv . La ut den för endast 1000 kr , det är riktigt bra pris  men jag vill bara bli av med den .

Snart ner till tvättstugan , sen så blir det en sväng upp på stan och se om en tröjja som finns kvar som jag vill ha . HOPPAS !
Har man börjat handla saker så vill man bara ha mer , men det behövs ju pengar som man inte riktigt har .


Kommentarer

Skriv nån trevlig kommentar genast:

Namn:
tryck här om du vill bli ihågkommen ;)?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg, skriv då din adress till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0