fundersam.

Jag blir så fundersam nu verkligen . Fick ett medelande förut som kändes rätt jobbigt att läsa . Man vet knappt vilket ben man ska stå på riktigt .Hur ska man tolka det ? . Varför ska vissa saker vara så svårt för ?

Ikväll så har man jobbat . Har vart helt slut verkligen idag . Kändes verkligen som att man vill ha en veckas semester , det skulle absolut inte kännas fel . Känns som man jobbar hela tiden nu förtiden , känns inte som man gör så mycket annat än står på jobbet och är trevlig . Man har ju ett rätt krävande jobb så man måste vara trevlig och springa runt och vara glad även fast man kanske inte är det . Men ibland så orkar man inte vara så uppåt alla gånger , speciellt inte när man har gäster som beter sig som ja vet inte vad ? . Har verkligen ett exempel på några gäster i fredas som var ett gäng på 9 pers . Jävla dryga människor , hade en nota på 4400 kr och sen så får man inte ens någe dricks på det . Det känns lagom ruttet då när man sprungit som en idiot och fixat massa drinkar och annat . Men det var verkligen sånna människor som trodde att dom var någe , och helt enkelt helt oförskämda . Blää för såna människor .
Många olika människor man träffar varje dag . Vissa bättre än andra , men det är sånt man får stå ut med . Men samtidigt så trivs man riktigt bra med det jobb man har . Alltid kul och jobba med människor men ibland kan man bli riktigt trött på folk.
Om man skulle ha någe annat jobb så vet jag faktiskt inte vad jag skulle vilja jobba med då . Det är svårt att hitta någe bra jobb som man verkligen trivs med . Enda sen man tog studenten så har man alltid vart inom resturang branschen , känns som det är det som jag vill hålla på med . Men nångång så måste man ju testa nånting annat , med vad isf ? .
Det skulle säkert vara skoj att testa och jobba i någon butik .

Jag vill verkligen göra nånting av mitt liv , men vad vill man göra är frågan ? .. det finns så himla mycket som man skulle vilja göra . Först och främst så skulle jag vilja flytta ifrån den här stan . Men vart ska man flytta då är nästa fråga .
Man vill bara åka iväg till nånting nytt och börja om på noll och se vad som händer .
Jag har aldrig vart rädd och testa på nya saker , så får man nån chans så tvivlar jag inte på att sticka . Men när kommer den chansen ? .
Det finns så mycket som man måste ta hänsyn till . Framförallt vännerna som man har här . För det är egentligen dom som får mig att stanna i den här stan . Finns inte så mycket annat som får mig att stanna här . Varken min familj eller släkt bor ju kvar här förutom vissa , men inte så ofta man träffar dom heller .
Ibland så saknar man verkligen en "riktigt" familj . Ni vet kunna träffas och käka middag tillsammans , kunna titta på tv och umgås bara . Men det var länge sen man gjorde det.
Jag har all förståelse till att dom flyttat , men bara jag vart kvar här . Men jag klarar mig så bra oxå. Jag har alltid klarat mig själv.
Det känns inte som vissa förstår att jag bor själv helt och hållet , men det gör jag . Ni har det bra ni som har eran familj nära er . Ibland så saknar man det så mycket att få ha sin familj nära sig .

Blev en del skrivande idag , men jag vill inte gräva ner mig mer i det jag skriver , för varför ska man blotta sitt liv helt och hållet här för ?

Ny dag imorgon oxå . Blir jobb som gäller . Skulle börjat kl 3 men bytte bort det så jag börjar halv 6 istället . Så kan man sova ut lite längre och slippa stressa .

Good night!


Kommentarer
Postat av: malin

haha joo jag läser din blogg , din jävlareklam kåta faan! :P

2008-09-24 @ 01:26:58
URL: http://pinkladym.blogg.se/
Postat av: malin

Haha hålla dig aktuell , ha! ;) Hoppas att allt annars är bra :D

2008-09-24 @ 02:16:33
URL: http://pinkladym.blogg.se/
Postat av: Katariina

Du har dina föräldrar i samma land åtminstone! :) Men jag förstår precis hur du menar! kram

2008-09-24 @ 16:58:39
URL: http://meanballerina.blogg.se/
Postat av: syrran

Hej bror!

Du är INTE ensam vi finns här. Du får mer än gärna flytta till Uppsala så att vi kan ses oftare! sitter gärna hemma hos dig en helg o käkar o bara snackar skit. Du & Jag brorsan! <3



www.freewebs.com/smillaotilda

2008-09-25 @ 18:10:19
URL: http://www.linaabjornemalm.bogg.se
Postat av: Saraa

Flytta med mig till Norge :)

2008-09-29 @ 15:01:18
URL: http://saraagren.blogg.se/
Postat av: mamma

Hej min son!!

Viii inget hellre än att du flyttar hit till Linköping...saknar dig fruktansvärt mycket..men ibland så måste man ta tuffa beslut, å mitt va att flytta till John...betyder inte att jag älskar dig mindre för d..älskar dig!!!

2008-10-08 @ 15:41:50
URL: http://gammeltackan.blogg.se/

Skriv nån trevlig kommentar genast:

Namn:
tryck här om du vill bli ihågkommen ;)?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg, skriv då din adress till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0