fullt upp.

Veckan blir det fullt upp  med jobb . Mycket bra med pengar . Hade inte jobbat så mkt förra månden , endast 4 dagar .. så det var inte så mkt att hörra för idag när man fick lönen . Men men .. alltid klarar man sig .
Har precis kommit hem från jobbet , känner mig lagom trött redan nu . Och det blir massa att göra hela veckan . Massa folk på hotellet .
Nu så blir det att jobba 2 helger igen , sen är jag ledig 2 helger . Längtar redan tills jag är ledig helgerna .
Imorn så är jag ledig iaf , får se vad jag ska hitta på då , men jag tror det blir rätt lugnt. Ska ta och kolla igenom alla papper som ligger överallt och få in dom i pärmarna så man får lite ordning. Har inte lagt nån större tid på och kolla igenom vad det är för papper . Har massa räkningar som är betalda från sommarn  som jag inte satt in än .
Så lite nytta blir det imorn , men sen får jag se vad jag ska hitta på .

Jag känner för att flytta , men vart ? .. sitter ibland och kollar runt på olika lägenheter , så man blir sugen på att flytta . Inte för att jag tror att jag kommer att flytta på ett tag , men det skulle vara så skönt att få flytta härifrån till nånting annat. Skulle kunna tänka mig någe mer centralt . Men hur lätt är det att få ? .. nån som vet om nån lägenhet som är ledig centralt ?
Man måste ju börja nånstans och söka .

Nån som är sugen på att köpa en "tjock" tv ? .. ska försöka sälja min tv , för nästa månad ser det ut som att jag ska köpa en platt tv . Har velat haft det länge , men nu så ska ja köpa en som det ser ut nästa månad !!!
Finns fortfarande garanti kvar på min tv . Riktigt bra pris , för jag vill nästan bara bli av med den . Så känner du att du vill köpa min tv . hör av er ! :D

nu så blir det lite tv , och sen sängen !

Kommentarer
Postat av: malin

nej linus jag vill inte köpa din tv ! ^^

2008-09-16 @ 11:56:22
URL: http://pinkladym.blogg.se/
Postat av: malin

Haha bara om du guggar din stjärt imot den ;D hahaha ! :D

2008-09-17 @ 13:26:36
URL: http://pinkladym.blogg.se/

Skriv nån trevlig kommentar genast:

Namn:
tryck här om du vill bli ihågkommen ;)?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg, skriv då din adress till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0