- tillbax till bloggandet !

Nu så har man inte suttit här på ett tag och uppdaterat sig , men nu så kommer det en lite del av allt som hänt .

Sista jag skrev så skrev jag om att jag skulle till Borlänge eller västerås , men så blev det inte . En gamal kompis från Gräsö kom hit ist , det var han som bodde i västerås . Så han kom redans i onsdas .  Sen så har vi hunnit och firat halloween och festat alldeles för mycket . Men så får man väl se det att man inte festar så ofta så man får ta igen det nu istället  ;D

Fredag så satt vi hemma hos mig till en början . Jag , madde och pontus och förfestade lite , sen så styrde vi upp på stan och skulle in på klaras , men det var alldeles för lång kö så madde tyckte att vi skulle gå på "stället på andra sidan hörnet" men så fort vi kom in där så kändes det helt sjukt. Massa konstiga människor , det visade sig att det var Gay kväll . Så vi drack upp vårat dricka och fortsatte till Pitchers. Där var vi tills det stängde , men jag blev allt för dragen . Men tror det beror på att jag inte sovit nånting på dom senaste dagarna .  Sen så blev det mc donalds och sen hem och sov !
Lördagen kl 9 på morgonen så plingar det på dörren och vi tror det är Madde som är morgon pigg , men det visade sig att det var 3 snutar som stövlar in och vill snacka med oss .
Bakis som ett djur försöker man sova sen efter dom gått . Sen var det bara att fixa till sig för en till ute kväll . Lagom seg var man men efter några öl så var man på humör igen ! . Började här denna kväll oxå , och sen så gick vi vidare till adde och drack lite mer och hade det trevligt . Sen senare så hamnade vi hos madde för att fortsätta kvällen . Men det var en lyckad kväll tycker jag . Men man är lagom mör i kroppen .

Återkommer kanske senare , men nu så ska jag ner i tvätt stugan ..

på återsende xD


Kommentarer
Postat av: mamma

tjena snyggaste grabben i la stada!!

Har fixat en blogg med bara mina foton kika in å bedöm om d e bra lr dåligt gammtackan.blogg.se/kickisamatorfoton tjingeling å puss å kram laaav juuu min son

2008-11-05 @ 16:48:23
URL: http://gammtackan.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej Linus. Hittade din blogg... så skriv inget dumt om mej nu ;-)

Hoppas allt känns bra efter allt som varit..

Take care. Finns här om det är något.

Pussar Nanna

2008-11-14 @ 18:38:13
URL: http://excellencia.blogg.se/

Skriv nån trevlig kommentar genast:

Namn:
tryck här om du vill bli ihågkommen ;)?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg, skriv då din adress till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0