- snart dags för en tripp till uppsala.

Snart så åker jag , mamma , moster , mormor och kusin upp till syrran . På lördag så far vi upp dit för att fira mig och syrran . Var länge sen man träffade syrran . Ska bli skoj att få åka upp dit och träffa henne och se hur hon bor nu när hon flyttat . :)
Blir allt för sällan man träffar henne . Och sen sällan man träffar sin familj oxå . Så det blir lite firande och sen en lugn helg . Ska sova över där en dag . Sen så hem igen till örebro :) .
Den här veckan har vart lugn med lite jobb . MEn har vart rätt skönt eftersom man haft 2 jobbiga veckor med massa jobb . Men imorn så börjar man 06.00 JIPPI!!! Hela kvällen blir förstörd av att jobba frukost eftersom man behöver gå upp mitt i natten !

Annars förövrigt så har det väl inte hänt så mkt på sistonde .

Imorn efter jobbet så blir det upp på stan och kolla på julklappar , får se om man hittar någe . Sen så blir det stor städning för min del här hemma . Nån som vill hjälpa mig ? . ska nog se till att pontus hjälper mig . Han har nu vart här en månad idag . Tiden går fort och mkt har hänt .

Var uppe på stan en sväng på stan förut . Först var jag in på Arbetsförmedligen och uppdaterade min handlingsplan bara . Sen så var vi runt en sväng och kollade . Sen var vi in till Teknik magasinet och köpte lögndektor för skojs skull . Och den var LIVSFARLIG ! stötar till max :P haha ..

nähe , ska man kanske plocka undan lite , så det inte blir så mkt imorn att städa :)

byebye!

Kommentarer
Postat av: Martina

Gick det bra med julklappsshoppingen?:)

2008-11-27 @ 17:45:47
URL: http://mistermartina.blogg.se/
Postat av: Martina

haha vaddå inte roligt?:O:P Jorå jag är väl typ klar jag.. En kvar till min bror, ingen aning om vad jag ska köpa..:S har du ngn ide?:)

2008-11-28 @ 23:51:05
URL: http://mistermartina.blogg.se/
Postat av: Saraa

Så du ska till Uppsala? Synd att man inte var på plats så man kunde sagt HEJ! krama Lina från mig;) Jag ska inte köpa några julklappar i år, jo EN enda! Aldeles lagom! Kram på dig! //sara

2008-11-29 @ 14:59:49
URL: http://saraagren.blogg.se/

Skriv nån trevlig kommentar genast:

Namn:
tryck här om du vill bli ihågkommen ;)?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg, skriv då din adress till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0