- dagarna nedräknade!

Nu så är det endast 3 dagar kvar tills man blir ett år äldre. Hur känns det ? .. Absolut inget speciellet . Känns som dagen kan skippas . Men jag har endå fullt upp på lördag då jag fyller . Först ska man på dop , sen efter det så blir det bara att åka till jobbet . Så det blir inte så mkt firande . Första födelsedagen man får fira ensam utan familj och släkt.

Idag så är man ledig från jobbet ,och det känns bra . Åkte till madde efter jobbet , och somnade på hennes miiiini soffa . Så man har lagom ont i nacken. Ska snart röra mig hem och få i mig lite frukost så man blir som människa .
Sen så blir det ut en sväng ut till mariebergköpcentrum . Får se om man hittar någe . Snart är det dags att inhandla lite julklappar oxå . Har några färdiga som jag vet vad jag ska köpa , men sen då? hatar nästan att köpa julklappar . Vissa julklappar känns som man har press på för att det ska bli så bra som möjligt . Allting passar ju inte till alla !

aja ... vi ses!

Kommentarer
Postat av: mamma

Jaa, du min son...d e inte alltid vi kan ses den dagen man fyller men hoppas ändå att du får en underbar dag!!...hoppas att du känner att jag finns med dig ändå!!...VAD anbelangar julklappar så e jag den första att avtacka mig min...d räcker om jag får va tillsammans med dig på julen....d e gott tillräckligt för mig!!...spar dina pengar å gör nått skoj för dessa istället!!! Puss lav ju

2008-11-19 @ 14:47:31
URL: http://gammtackan.blogg.se/
Postat av: Gittan

Grattis Linus på födelsedagen en dag i förskott, för i morgon åker jag till Göteborg tidigt.



Ha en bra dag i morgon, hoppas du är ledig och kan festa lite.

Ja sa lite för du gör väl inget sominte jag brukar göra eller hur?

Kram Gittan

2008-11-21 @ 17:57:36

Skriv nån trevlig kommentar genast:

Namn:
tryck här om du vill bli ihågkommen ;)?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg, skriv då din adress till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0