.


Nu så var det några dagar sen man uppdaterade sig här . Vet att jag inte vart den bästa bloggarn direkt , men det strutar jag nästan i om ni tycker . För jag har inte haft nån tid för att sätta mig ner knappt på hela veckan och skriva . Veckan har vart i full fart hela veckan , den har sett ut i princip såhär : vakna-äta-jobb-sova! Så då blir det inte mycket tid till att göra så mycket annat . Det har vart några sjuka på jobbet , så snäll som man är så ställer man ju upp och sen behöver jag timmar nu innan jag beger mig bort till Gräsö.

I natt så sov jag kvar på hotellet , kan vara rätt skönt att bara gå upp efter man slutat jobbet och ta sig en dusch och sen lägga sig i en nybäddad säng för att sen sova några timmar och sen upp och jobba igen . I natt så blev det inte allt för många timmars sömn . Det är så svårt att somna när man slutat 11 på kvällen för att sen varva ner och försöka sova och sen när man vet att man ska upp snart. Så sist man kollade på klockan i natt så var den nästan halv 2 . Och klockan pep i morse kl 06.00. LAGOM pigg var man men det gick bra i morse när ja jobbade frukost . Hade 72 st gäster i morse , och det skönaste var att dom allra flesta kom runt 7 tiden . Annars så brukar det oftast bli att folk kommer oftast senare på söndagar .

Imorn så blir det en tripp till min bästa moster och mina kusiner för att hälsa på , det blir inte så ofta man ses så jag tänkte att jag åker dit imorn och stannar kvar över natten . Så vid 11.30 så kommer min moster för att hämta mig . Det känns bara så skönt att få lämna Örebro för nån dag bara sådär . Så det blir en dag på "bond vischan" eller dom bor i hålan Fellingsbro...
Sen på tisdag så åker jag upp med min moster till Lindesberg för att besöka min gammelmorfar , för han är riktigt dålig stackarn =/
Läkarna har skickat hem han från sjukhuset eftersom det är strejk här , så jävla sjukt . Och läkarn vet inte hur länge han orkar leva längre , vi har fått höra av lärkarna att man vet inte om det handlar om dagar, veckor eller månader . Så det kan vara bra att följa med upp för man vet aldrig hur länge han lever till.
Sen så tar jag mig en buss därifrån för att åka hem igen , ska antagligen jobba på tisdag kväll , det får jag reda på mer imorn.

Annars i veckan så får jag se vad som händer , för blir det jobb på tisdag så ska ja jobba på onsdag oxå . Men helgen så ser det ut att bli lite partajj och det säger man ju inte nej till . Det känns som man festar allt för sällan numera . Så vi får se vad som styrs . Fredagen blir det iallafall partaj för på söndag morgon så ska ja jobba.

Nu så får ni allt mina läsare lite att läsa iallafall och ja ska försöka bättra mig så gott det går !

Ska ta och bortsta tänderna nu och lägga mig brevid älsklingen som ligger och sover redan ;)

nattiinatiii !!!

Kommentarer

Skriv nån trevlig kommentar genast:

Namn:
tryck här om du vill bli ihågkommen ;)?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg, skriv då din adress till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0