ny vecka!


Då var det måndag igen och en ny arbets vecka.  Känner mig lagom seg nu . Men har väl inte direkt vaknat till liv än känns det som . Ska ta mig lite frukost för sen så blir det iväg med madde till plantagen , för hon ska köpa blommor till sin balkong. :)
Det är väl det jag kommer att göra denna vecka förutom att jobba. Blir jobb nu tisdag-söndag så det blir rätt tufft . Men är skönt att få jobba lite . Har inte vart så mycket jobb på sistonde . Man vill ju som sakt kunna leva lite oxå än bara att betala räkningar och mat .
Har inte några pengar alls nu , lite tråkigt . Men löning på torsdag , men det är inte allt för mkt =/
Vet inte hur det ska gå den här månaden . Måste köpa lite saker till sommarn och sen så ska man ju åka upp till gräsö och dte kostar ju pengar oxå ! Fick låna min flickväns bil till första helgen i Juni för det går inga tåg som går så tidigt som jag behöver åka . Måste antagligen åka senast 6 på morgonen för att komma fram till senast 11.
Så det ser väl ut som jag blir chafför på älsklingens student. Så ring om du/ni behöver skjuss :P .. Taxi Linus på studenten :P
Hade velat druckit och festa och ha kul , men man måste ju ta bilen så då blir det inget drickande dessvärre.

Sommarn närmar sig med stormsteg och jag vill bara ha slut på den här månaden för att få börja där ute.

Frukost-time nu !

vi höres !



Kommentarer

Skriv nån trevlig kommentar genast:

Namn:
tryck här om du vill bli ihågkommen ;)?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg, skriv då din adress till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0