minigolf tiime:)

Jaha ni mina kära läsare , vilket inte är allt för många. Så ni som läser får gärna göra lite reklam för mig så det ökar med antal läsare, vad sägs om det ? :D  HAHA !

hmm.. vad gör man ? ... sitter här hemma och gör inte allt för mycket . Kom hem för ett tag sen från jobbet . Var egentligen ledig idag , men så blev det inte alls . Jessica på jobbet vart dålig och behövde åka hem , så då blev det jag som fick åka och jobba ... Var och spelade mini golf för första gången i år men vart avbryten och fick åka och jobba istället . Kändes väl lite sådär , men vafaan varför inte ?

Har en hel vecka framför mig med jobb , så man kommer väl vara lagom slut på söndag . Men nästa helg så antar jag att jag är ledig. Tror det blir partaj då :D  eller ska man säga avskeds fest för mig innan jag åker bort från stan .. eller vi får helt enkelt se när det blir !

vettefaan vad ja ska skriva mer ? .. tappade allt som jag skulle skriva om .. återkommer väl med det nån annan dag !

lägga  sig och kolla på tv kanske vore en smart idé?

Här kommer iaf ett kort på mig mig när vi var och spela minigolf :)       
                                                       



   

byeb ye!




Kommentarer
Postat av: Malin

LINUS , du vill att man ska läsa din blogg och jag har vart inne varje dag den här vecka och inte har det kommit in någe mer inlägg än de sista , BUHUU!! ;D

2008-05-18 @ 11:27:59
URL: http://pinkladym.blogg.se/

Skriv nån trevlig kommentar genast:

Namn:
tryck här om du vill bli ihågkommen ;)?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg, skriv då din adress till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0